sobota 5. prosince 2015

Winter? Wonderful! Nová kolekce od Essence

Ahoj dneska jsem si pro Vás připravila  informační článek než recenzi.
V tomto článečku se budu konkrétněji věnovat nové edici od Essence,která je v prodeji od prosince  do února ale já ji zatím v drogerii dm neviděla.Ale na Slovensku už jsou.
                     
Tady můžete vidět co vše patří do kolekce.Myslím že každý si tam najde co by chtěl.Ale mně tam ještě chybí ty nalepovací nehty od Essence,že tam mohli udělat nějaké limitkové.
Ale nevadí.
V této limitce najdete zimní odstíny bilé,modré a šedé a ještě i meruŇkový ale ten už zimní není ale strašně moc mám ráda ty meruŇkové odstíny.
V této kolkeci najdete 
Balzám na rty,který vypadá dobře a už na něj mám zaměřeno :D 
měl by stát 60Kč,tedy aspoň je to doporu čená cena ;) Má tam třpytivé částečky což mně zaujalo.
Odstín je jen jeden 01 the eternal ice 
Paletku očních stínů,která mě taktéž velice zaujala a mám  na ni zaměřeno. :D
Pak bych Vám na to vše udělala recenzi.Obsahuje pět stínů.Zaujala mně  i obalem.
Měla by stát 110Kč.
01 all ice on me! 
Součásti této limitky je i kajalová tužka,ta už mě nrzaujala,jelikož ji nepoužívám.tentokrát jsou 2 odstíny.
01 cold as eyes a 02 eye candy
Pak tam je pečující barva na rty  ta by měla stát 90Korun.
A taktéž ve dvou odstínech.Rty má vyživit a jemně zbarvit.



V kolekci samozřejmě nesmí chybět ani tvářenka.
Tady už odstín je jen jeden.Ale nevdí.Ve tvářence jsou krásně vyrité Hvězdičky.Odstíny jsou v jedné tvářence růžová,meruŇková a tělová.I tady tato mně zaujala a mám na ní zas zaměřeno :D 
Cena je  90Kč
Odstín 01 winter kissed cheeks 
















Pro milovníky laků na nehty a pro ty co si rádi lakují nehty a můžou si je lakovat tak se nezapomnělo ani na ně.
V kolekci jsou 4 laky s 4 odstíny ,takže si myslím že si vybere opravdu každý.
Měli by stát 55 korun .

Krycí lak samozřejmě nesmí chybět :D
Má tam malinkaté třpytivé částečky a na obalu sněhové vločky tímý mě zaujal ale jelikož si nesmím lakovat nehty z nějakých důvodů.
Je jen jeden odstín 01 a winter's tale  

Balzám na ruce,který se v zimě moc hodí,protože většinou v zimě ruce nejvíc trpí a jsou suché....
Maá odstín i když nevím jestli u balzámů na ruce je to potřebné aby měl odstín.
01 you melt my heart
Určitě si ho koupím a měl by stát  kolem 60 korun což je dobrá cena si myslím. :D

Pak nezapomněli i na gimičky do vlasů ale ty mne nezaujaly možná jen ta bílá ale ta růžová ne.
Cena by měla být kolem 45Kč

Jelikož v této limitce jsou oční stíny tak ani nezapomněli na  štěteček na oční stíny na který mám spadeno.První konec má jemně štětinky na nanašení a druhý pěnový na roztírání což je super.Já často používám stíny ale takové jemné.Takže to využiji.
Cenu nevím,.

A součástí této kolekce je hřejivý pytlík.Což se v zimě využije tedy jestkli nějaká zima bude zatím je tu teplo jak na jaře :D Že kdyby tu nebyli vánoční výzdoby tak nepoznám že se blíží Vánoce :D
Dá se do kapsy a můžete si zahřát ruce.Už jsem několikrát měla a je to super v tom že se to dá několikrát použít.,..

To by bylo vše.Budu ráda když mi do komentářů napíšete co zaujalo Vás :D
Až uvidím někde v obchodě tak to zkusím vyfotit jestli mi to v drogerii dovolí :D
Tak to by bylo vše přeji Vám pěknou sobotu!


Žádné komentáře:

Okomentovat