čtvrtek 31. prosince 2015

Nejlepší z roku 2015

Ahojky Já prvně chtěla natočit video ale nakonec bude jen příspěvek ;)
A já Vám tady ukážu to co jsem si vážně nejvíce ze všech oblíbila za rok 2015a u čeho vím že si to budu kupovat stále takový  ti mí favoriti za rok 2015.Nebudou tu jen novinky co teprv vyšly budou tu i ty starší :D
Tak jdem na to..
Jako první tu mám Jemný odličovač očí od Loreal Paris zrovna dnes tu na něj recenze byla.
Za druhé je tu šampon a balzám na vlasy od Garnier Goodbye damage.I když jsem se šampony snažila obnovovat a zkoušet další tak nejlépe z toho vyšel tento,kterému zůstávám dlouho věrná.Asi je to i tím,že když si myju vlasy tak mně neštípe a nedráždí ekzém což u některých šamponů se nedalo ani říct.
Určitě Vy co mně sledujete dýl tak víte že strašně hodně jsem si zamilovala eosy a už jich vlastním 11. .D
Ale mým favoritem je Eos Summer fruit.
Proč?Voní jako ledový čaj a broskvově.Mám ho prostě ráda .
Seženete v dm,Rossman,Teta drogerie a na eshopech
Nadákle jsem si strašně za tenhle rok oblíbila suchý šampon Batiste ale konkrétněji Oriental,ten mi nejpěkněji voní.Jinak celkově Batisťáky jsou skvělé.Jsou lepší než takové ty přímo pudrovité suché šampony co nejsou ve spreji.Tento je taky pudrovitý ale nedělá bílé fleky,snadno se rozčeše a vlasy Vám vážně po něm voní.A máte vážně pocit jak kdyby jste si vlasy umyli.
Recenze už na něj byla ;) Seženete v dm nebo v Douglas a nebo na eshopech.
Objevila se tu i řasenka Wake me up od Rimmel London.Existuje i extra černá ale já nemám tu extra ale je skvělá,Řasy Vám pěkně prodlouží a rozvine.Pěkně voní po okurkách ale myslím si že na tom nezáleží jestli voní nebo ne.Ale tady ta vůně je kvůli tomu že by je Vám měla  i vyživit řasy.
Ještě jedna řasenka se tu udržela a to je řasenka od firmy moje kosmetika.Konkrétn senza.Řasy Vám pěkně zahustí,rozčeše a zvýrazní a dá se s ní i vrstvit.Skvěle se odličuje.Seženete ji v nějakých menších drogeriích nebo v některých Jednotách.



Objevil se tu i Pěna do koupele a sprcháč od značky  I love... Zakoupíte v Douglas.Stojí kolem 199Kč ale vyplatí se to vydrží dlouho a krásně voní.A strašně se mi na něm že mi nedráždí ekzém,což oceňuji.Opravdu krásně voní.
Sice víte že mi tio přišlo teprv včera ale musím říct vážně skvělé paletky.Nepráší se.Pigmentace je u některých stínů dobrá.
Zakoupíte na Dekorativka.cz 
A jako polední se tu umístil deodorant od Balei,který není drahý a je skvělý a krásně voní.
A vůně dlouho vydrží 
Na dále je tu balzám Carmex,který je skvělý hlavně na zimu a nebo když máte opry a vysušené rty atd...Jsou i kalíškové i tyčinkové ;) Zakoupíte v zahraničí nebo na eshopech nebo na dekorativce 

No nic to je vše omlouvám se za kvalitu fotek ale něco je narychlo focené,protože zachvilku jdu pryč.
Napište mi do komentářů a jaké jsou Vaše svaté grály za rok 2015







Žádné komentáře:

Okomentovat