neděle 13. prosince 2015

Tipy na dárky pro malé princezničky ;)

Ahojky já Vám přeji krásnou 3 adventní neděli.Fíha toto utíká Vánoce skoro a dveřmi a řekla jsem si že bych mohla dnes napsat článeček tipy na dárky pro malinkaté holčičky,protože v předchozích tipech na dárky tak to byly spíše  inspirace co koupit starším a na malé jsem se moc nezaměřila ;)
Tak v  tomto článečku se zaměřím,Jako prvně bych začala tímto.Vím že malé princezny bychtěli míti pocit že se malují.Některé tak si myslím že by nebyl špatný nápad kdyb se pod stromečkem objevila tato sada balzámů na rty konkrétně s Ledovým kralovstvím to teď letí  a seženete Tady
Je to krásná sada a jako dárek je perfektní.V sadě je 6 balzámků a každý má na sobě jinou postavičku.
Je tam Olaf,Elsa,Anna  a  další.Myslíjm si že už tuto pohádku každý viděl v sobotu nebo v pátek byla na Nově.Samozřejmě jsem se koukala i já :D

Ale tato firma nedělá jen s Ledovým královstvím ale i Skvělé sady s Minnie to si myslím že každý zná a pro ty co ji mají rádi tak určitě mile potěší.Musím se Vám přiznat že mně by potěšil ten set se srdíčkem ten vypadá vážně dobře.A pokud máte malinkatou sestřenku,neteřinku a nebo sestřičku tak ji vykouzlíte ůsměv na tvářičkach no Vy konkretně asi ne ale ten Ježíšek co ji to přinesl.
Jsou tam i Princess od Disney ale musím Vám říct co mě na této stránce mrzí a to je to že tam nemají lipsmaker s Medvídkem Pú,protže když jsem byla malá tak jsem prostě s ním musela mít všechno tak by mě to velice potěšilo.Jenže to vypadá že si o tomto můžu nechat zdát.
A nezaomněli ani na klučičí motivy ale nevím jestli by si nějaký klučina mazal pusu .D
Musím Vám říct nějaké lipsmackers mám doma jsou skvělé  ale s dětským motivem ještě ne ale plánuji rozšířit svou sbírku ale až po Vánocích.
Jak jsem říkala tento rok běží Ledové království tak určitě by neuraziy tyto oteplené legínky,které zakoupíte na eshopech jenže není to moc dobré objednávat hadry po eshopech většinou se chcete podívat přímo na velikost.Takové jsem viděla i  v Globusu :D 
Více se mi líbí ty modré.Sestřenka je má a vypadají vážně dobře.
Hodně takovýchle věcí najdete tady na tomto eshopu i pro kluky 
Ty starší holčičky od 10  by mohla potěšit mýdlová laboratoř od Albi seženete na Albi i v některých knihkupectvích a tam kde se prodávají časáky.
Měla jsem ji a je  vážně super,Holčičky určitě potěší to že si můžou vyrobit své vlastní mýdla a také někoho tímto obdarovat 
Snad sem Vám trošku poradila i když jsem se tu hodně zaměřila na Elsu :D
Já se na Vás budu těšit u dalšího článku 
Ahojky



Žádné komentáře:

Okomentovat