neděle 6. prosince 2015

Recenze Essence Liguid ink eyeliner Recenze waterproof

Ahojky já Vás vítám u další recenze. A pěkně si užijte 2 adventní neděli.

Recenze tentokrát na oční linkováč(Nwm jak bych to nazvala omlouvám se)Jsou voděodolné.Když jsem je měla v aquaparku ta vážně se nerozmazali.Jen blbě se mi aplikují jámám radši linky v peře.Tyto linky jsou od essence jsou voděodolné když je ale otevřu tak smrdí(Každému to tak připadat nemusí každý je zvyklý na něco jiného)Ale nejvíce mně štve že dlouho zasychají takže pomalu je máte obtisklé všude.U mně tyto linky moc neprospěly.U mě tyto linky jsou totální propadák.. 
A jak vyhovovuje Vám tento eyeliner?

Tady jsem si řekla že Vám napíšu + a -
+Vydrží ve vodě                                                  -obtiskává
Není drahá                                                             dlouho zasychá
                                                                                 zapáchá mi


Žádné komentáře:

Okomentovat