pondělí 7. prosince 2015

Avon pěna do koupele

Ahojky sice už tu je večer a věřím že se jdete dívat na nějaký film nebo seriál i přesto si na mně udělejte chviličku.Snad Vás nezklamu!!!Bude to kecací článeček,protože mně tyto pěny do koupele moc zaujaly a k vánocům jak by smet!!
Sice nejde poznat že se blíží Vánoce je tu teplo ale furt lepší než moc zima.Kdyby lidé neměli vyzdobené domky a byty tak bych to pomalu ani nepoznala.Ale jsem ráda že není žádné naledí a dá se vydat vzhůru na cesty ale aspoň na 24 by tu sníh být mohl.Teď jsem se tu nějak rozkecala ale ne k temátu těmto pěnám do koupele.
Obaly mají pěkné  image sněhuláka.Zakoupíte v Avonu stojí do stovky.Je to i skvělý dáreček na vánoce si myslím.Já mám doma sprcháč ale i přesto jsem si je koupila :D V prodeji jsou dvě vůně 1)Spiced apple
2)spiced cranberry&orange
Obě dvě moc pěkně voní ale nejlepší je spiced apple.Tuto vůni miluji.Úplně z toho cítím Vánoce a hodně vzpomínek se mi vybaví.Jak jsem říkala já vanu doma nemám ale je u babičky a tam si vždy okolo vánoc beru tuto skvělou pěnu.Ale mám ekzém tak ji moc nepoužívám...Ale  když ji použiji tak ekzém mi nezhorší což je super...Tuto pěnu jsem i já zakoupila někomu na vánoce ale neřeknu komu až po Vánocích,protože by mě zklamalo aby si to dotyčný přečetl z blogu to snad chápete ;)
Máte tuto pěnu doma?Jak Vám vyhovovuje? :D
Tak Já se s Vámi loučím a V yco jdete spát tak dobrou a Vy co ještě ne tak Vám přeji klidný večer :D
Ještě jsem nedoplnila a všimla jsem si toho až teď 1)Vůně je pro ženy mrs
2 vůně pro muže ale myslím si že je to jedno já to ze začátku nepoznala obojí voní skvěle a je to jen na Vás kterou si vyberete,která Vám voní.

Žádné komentáře:

Okomentovat