neděle 27. prosince 2015

Co jsem dostala k Vánocům z kosmetiky?

Ahojky Já Vás vítám u nového článku,tentokrát co jsem dostala na Vánoce :D.Původně mělo být video ale měla jsem s ním nějaké potíže tak je článeček.
Prosím Vás neberte to jako vychloubání.Jen Vám to chci ukázat aspoň uvidíte na co můžete očekávat recenze,Možná podle někoho jsem toho dostala hodně.Dostala jsem i jiné dárečky.Ale ty Vám neukážu např.6 knížek atd.. :D
Pohodlně se usaďte a jdeme na to :D

24.Prosinec Jsme oslavili Vánoce doma pod bílým stromečkem,který je nový a je z Obi.
Takto vypadal náš Štědrovečerní stůl


Teď přejdeme ke stromečku,máme umělý jak můžete vidět.

Ano je to prostředí kde jsem pro Vás točila :D
Dostala jsem bodysplash,který jsem strašně chtěla,recenzi už jsem dnes na něj dělala.
Balíček,který se skládal z Batiste,Z sprchových krémů a pěn do koupele I love...
Velký je z vůni jahody a ty malé s kokosovou  vůni a Mango s papájou.
Zkoušela jsem zatím Jahodový a fakt luxus a ta vůně.Ale u čeho jsem zasmála tak na balíčku je napsáno:Pokud se ti dostanu do očí,vymyj mě čistou vodou nejsem k jídlu! :D

Další věc co jsem dostala je tato sada z dm od značky Balea.
Skládá se z kosmetické taštičky a v ní jsou odličovací ubrousky grapefruit-ty se vždy hodí.Balzám na rty Perglanz ten taky a sprchový krém Berry,který obsahuje malé častečky třpytků což se taky hodí.Zkoušela jsem a vůně vážně navyková. .D 

Levandulový set obsahuje Krém na ruce a něco na stejné bázi jako antibakteriální gel ale není to přímo,prostě je to něco čím se dají umýt ruce,když nemáte po ruce kde si je umýt.Krém jsem zkoušela vůně vážně skvělá.
Dále jsem dostala upřímně svou vysněnou kulmu s dvoumi nástavci ale používám jen ten na lokny je od Remingtonu a tady se Vám musím přiznat,viděla jsem v Tescu.
Je skvělá 
Takovéhle lokny mi udělala

Nadále jsem dostala sprchový gel od Avonu.má vonět po jablkách a malinách ale mně voní spíše jak víno.
Nadále kosmetický organizér.Už mám druhý.
Pěnu do koupele od Avonu ve tvaru sněhuláka,krásně voní po jablkách,myslím že už jsem recenzi dělala nebo  mám teď 2 
Set od Garnier je tam šampon a balzám na vlasy.A myslím si že recenze už tu na něj je nebo ho totiž dlouho používám.
Možná další fotky už Nebudou podepsané.,protže chci to dodělat ještě dnes.
Řasenku od Avonu  super SHOCK,už jsem zkoušela je super až na to že smrdí,ale jde to cítět jen při nanášení.Určitě brzy recenze .D
A zase další věcička z Avonu,mně přijde jak kdyby ten ''Ježíšek'' vykradl Avon .DD
A je to tlový sprej s krásnou vůní Vanilky 
Víte že jsem to kupovala dneska ale bylo to za peníze,které jsem dostala na Vánoce 
A teď se přesuneme  do 26.prosince to slavíme u babičky 
Tam jsem dostala kosmetický kufřík,který je prý z dráčiku.Ale je to spíše pro malé cácorky,které se chcou malovat.
Nevadí je to pěkný dáreček do kufříku si můžu dát i něco jiného :D 



Tyto balzámky 
 Pak i další věci nějaké peníze ale nebudu říkat kolik a ještě něco mám i objednané za některé peníze.
A já Vám představím jaké produkty to jsou :D 
Tyto dvě paletky od W7 
Našla jsem foto jedné ;) 
Tyčinkový eos Vanilla bean 
Jahodový Carmex ten kdo mně sleduje dýl nebo čte můj blog dýl tak ví že je miluji :D
A typický kabuki štětec od Essence 
Tak to bylo vše doufám že jste si pěkně početli a ještě Vám něco ukážu z čeho jsem šla do kolen dostala jsem takového velkého plyšového medvěda .D 
Je škoda že nejde vidět celý :D
A co Vy jste dostali? Klidně se pochlubte zajímá mně to :D 
Rádasi počtu tak Ahoj :D 









9 komentářů:

  1. Dárečky jsou krásné,je vidět,že z nich máš radost:) na blogu mám článek na stejné téma,tak kdyby ses třeba chtěla mrknout:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji jj to mám.Jé to se ráda mrknu :D Aspoň mám počteníčko na večer :D

      Vymazat
  2. To je pekne ☺ ja som tiez dostala ten eos, ale vo vajicku �� plakala som od stastia, lebo sa nikde neda zohnat.....vanilla bean uz len v tube �� ale moja uzasna sesternica hladala v nemecku, kym nenasla ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji je t se máš :D Máš hodnou sestřenku :D Já plakala skoro nad vším co jsem dostala :DD

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten kozmetický kufrík som dostala na Vianoce minulý rok, akurát tam bolo oveľa viac očných tieňov. A tá pena od Avonu a obaly balzamov na pery sú také rozkošné (:

    ♡ What I got for Christmas 2015? ♡

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou to krásné dárky,ale jestli máte rádi zvířata, tak prosím nekupujte věci od Avonu. Bude to znít hloupě, ale vím co říkám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj děkuji. Ano mám ráda zvířata,vůbec to nezní hloupě.Mš s tím nějakou zkušenost? Nebo myslíš že je testována na zvířatech?

      Vymazat