neděle 6. prosince 2015

Maybelline Baby Lips Winter delight Sugar cookie Recenze

Tento Baby Lips je z kolekce Winter Magic zakoupíte v Dm a v rosmannu zatím nikde jinde jsem je neviděla.
Stál mě 54Kč,protože jsem si kupovala tři tak jeden za 54Kč dm zrovna mělo nějakou takovou akci Emotikona grin
Vybrala jsem si teď druh Sugar cookie Emotikona grin
Tak jdem na to.
Chápu že někomu to připomína pink punch obalem ale není to tak Emotikona grin
Po otevření cítím krásnou vůni mně připomína Vanilkový cukr i cukroví Emotikona grin
Vůně je opravdu moc pěkná Emotikona grin Emotikona heart
Ráda ho použivám Emotikona grin Rty nebarví tolik jako pink punch což oceňuji.Mně skoro vůbec nebarví rty.
Hydratuje mi dýl než pink punch.
Strašně moc se mi líbí obal Emotikona grin Ta modrá hlavně Emotikona grin
Kdybych měla seřadit podle mé oblíbenosti Baby Lips z této kolekce tak by to vypadalo
1.Sugar cookie
2.Sweet apple (Voní hezky ale moc mi zbarvuje rty tak ho používám jen doma,nemám ráda moc výrazné červené rty :D)
3Hot cocoa (přijde mi že vůbec nevoní)
Jestli máte nějaké otázky tak pište do komentu 

Žádné komentáře:

Okomentovat