čtvrtek 3. prosince 2015

Tipy na vánoční dárky a ne jen z kosmetiky

Ahojky já Vás vítám u dalšího článku.Tentokrát jsemn si řekla že se blíží Vánoce tak bych mohla tak bych mohla udělat o tom článeček.Tak tady je.
Sice víte tento blog je o kosmetice ale tyto  nebudou jen z kosmetiky,každý nemá rád kosmetiku např.jako já :D
Myslím si že jako nejlehčí vybrat dárek je pro mamku.S ní trávite hodně času a znáte ji vlastně od  malička a víte co má ráda a co zase ne.
Například má mamka má ráda sprchové gely,které používá každý den.
Tak je pěkný dárkový set v dm a stojí 100Korun což ení drahé a obsahuje  Tělové mléko a ten sprcháč.A mají j ve dvou variantách buď vanilky a nebo fialky já vím že mámka má ráda Vanilku-
Tak bych volila tento:
A nebo když ta mamka ráda kosmetiku nemá.Tak si myslím že určitě svíčkou od Yankee Canndle nic nepokazíte!!!
Výběry různých vůní ale zase musíte vědět  jakou vůni má nejradši nebo která by ji vyhovovala určitě bych to nebrala na lehkou váhu.Že tato voní mně tak ji by měla taky,protože nemá smysl utratit za něco 600  a  aby ji to jen tak  tam stálo a nebyla z toho nadšená.Určitě bych si k té svíčce čuchla at vím jak voní ať nekupuji zajíce ve skle.Myslím si že toto je i vhodný dárek pro kamarádku ale zase musím vědět jaká vůně ji vyhovovuje.
Vyplatí se do něj investovat vydrží dlouhou.A některé mi i voní.
Vůní je hodně.Většinou prodábvají v květinářství a nebo Vám dám do komentářů eshop al jak říkám je lepší si k vůni přivonět...
Jestliže víte že Vaše kamáradka,maminka nebo nějaký člen trpí opary tak bych určitě doporučila CARMEX je to balzám na rty je to i hit ale  mezi topku balzámů patří Eosy Baby lips.
Ale zas Baby Lips tak nehydratují a nepomůžu od tohoto b¨problému,když nemáte Dr rescue kolekci.Eosy přeslazené každému nemusí vyhovovat tak bych určitě zvolila Carmex
Nejlepší je kalíškový je ho tam i hodně a zakoupíte nař.na DEKORATIVKA.CZ
Chcete být originální?
Tak určitě bych pro mou kamarádku nejlepší koupila tento svícen stojí do 100Korun a určitě kamarádku potěší.Minulý rok jsem tímto překvapila kamarádku,která byla z tohoto dárku nadšená.
Ale problém byl v tom že ona mi koupila to samé tak jsme si to jen vyměnili :D I to se někdy může stát.Mají i další produkty,které stojí za to budu se snažit hodit sem odkaz 
Pokud máte sestřenku nebo ségru co je puberťačka tak jako já tak určitě potěšíte Body splash od Victoria secret a vůni vyberete podle toho jakou má nejradši.Je to takový ted trend.
Seženete na eshopu Parfums.cz Hodím sem odkaz 
Pro muže je určitě dobrá tato dárková sada od Nivei kde je balzám po holení a další věci myslím že to každý mu využije je k tomu i skvělá taštička,která se může vždy hodit jak do nemocnice nebo na dovolenou vše je po hromadě bez toho aby něco ztratil.
Zakoupíte v každé drogerii.
Minule jsem to kupovala a nadchlo to. 
A nebo pokud víte že ta osoba,kterou byjste chtěli obdarovat ráda čte a víte jejího oblíbeného autora nebo se tak nenpadně zeptat.A podívat se jaké knížky nemá a nebo co vyšla nová např.Od Johna Greena bych dporučila knížku SNĚŽÍ,SNĚŽÍ zakoupíte v každém knihkupectví 
A toto by byly všechny moje tipy.Ale nebudu říkat co z toto mám nakoupené mám i jiné věci nakoupené.Snad jsem Vám trochu pomohla.Nebudu to tady říkat,protže bych nechtěla aby se to dočetly z blogu chci překvapení a by to bylo :D Pak po Vánocích kdybyjste chtěli tak vám řeknu a nebo mi napište jestli byjste chtěli článek o tom co já dostala na Vánoce :D
Budu ráda za všechny tipy tak zas u dalšího článku 
PaPa




Žádné komentáře:

Okomentovat