pondělí 28. prosince 2015

Balea kompaktní pudr

Ahojky je tu další nová recenze připravená pro Vás.
Tentokrát na kompaktní pudr od Balei.
Jednou jsem šla do dm,že si koupím nějaký jejich skvělý deodorant,jenže já vždy nezůstanu u toh abych si jen koupila to co potřebuji.Věděla jsem že mi zachvíli dojde můj pudr od Rimmel.A zahlédla jsem tento pudr od Balei.Dekorativku jsem odnich žádnou nezkoušela.Ale vypadal skvěle krásně modrý obal a připadal mi jak ten od Dermacolu,protože měl ten samý aplikátor to je asi tím.A stál cca 89,90 tak byl levnější než ten od Dermacolu a zaujal mně obalem.Já mám odstín 10 SAND.Vyhovovuje mi je příjemný na pleti.Skvěle se odličuje vydrž na pleti je dlouhodobá.Ale zase záleží jakou máte pleť já mám aspíše smíšenou tak mi sedí ale třeba některým nemusí.Pleť hezky sjednotí a zmatní.Já mám v zimě většinou červené líčka a to mi pěkně zamaskuje.Kryje skvěle.A není ani drahý.
Jen je škoda že u nás ve městě není dm ale za to tři tety


Žádné komentáře:

Okomentovat