neděle 27. prosince 2015

Batiste floral flirty blush-Suchý šampon

Batiste suché šampony jsou prostě úžasné. Moje ranní záchrana, když mám mastné vlasy. Mám hnědé vlasy,dobře se rozčesává že nemám po něm takové ty bílošedé vlasy že není pořádně rozčesán.Vyhovovuje mi nejlépe tato značka suchých šamponů,protže například mi nevyhovovuje od Amicy blbě se nanáší nejde rozčesat a dělá ty šedé vlasy. Krásně voní a navíc má krásný obal. Do vlasů stačí opravdu dvakrát stříknout a je hotovo. Přijde mi, že oproti ostatním suchým šamponům ve spreji i pomaleji ubývá. Jeho nevýhoda je, že se strašně špatně shání. To, co stojí za prd, toho jsou drogérky plné a pro Batiste šampon musíte buď na internet,nebo do dm,což u nás ve městě není vůbec a nebo Douglas.Což mám taky daleko.Už mám třetí šampon od Batiste. :D <3

Žádné komentáře:

Okomentovat