čtvrtek 10. prosince 2015

Recenze řasenka moje senza

Ahojky Já Vás vítám u mé další recenze. ;)
Tentokrát to bude recenze na řasenku od kosmetcké firmy moje.Konkrétněji na druh senza.
Řasenku zakoupíte v některých drogeriích ale také i v Jednotě jsem viděla v Lednici na náměstí.
Cena je do stovky na eshopu stojí 79,-Kč a já když to kupovala v drogerii tak stála kolem 80korun což není drahá.Tak jsem od toho nečekala zázraky ale....
Klikni a uvidíš eshop
Obal je do zelena a je na něm  modré peříčko a v něm srdíčko moc se mi obal líbí je takový jednoduchý.
Zadní strana řasenky slibuje  že řasenka výrazně prodlouží a posílí a přidá objem řas..
Jdem se podívat jestli je to tak;)
Řasenka má typický tvar kartáčku.Má ho umělohmotný.
A s tímto se mi manipuluje vždy skvěle.
Má tam mnoho malých štětinek.
Musím Vám říct že tato řasenka co slibuje ze zadní strany  že řasy prodlouží a dodá jim objem.
Tak má pravdu řasy Vám vážně prodlouží.a pěkně je  rozline po očich takže nejsou slepené což je super že neslepuje řasy.Ale moc Vám je nezačerná.Já u této řasenky ještě používám jako druhou jednu která mi je obarví více na černo,protože mám ráda když mé řasy jsou hodně černé.Ale někdo rád se snaží být přírodní tak by mu mohla vyhovět i mně vyhovovuje.
Když navrstvím xkrát tak už mi tu černou barvu dodá ale ne tolik i tak ji radši zvýrazním.
Dobře se odličuje.
Tuto řasenku používám každý den a jsem s ní velice spokojená.Myslím si že touto řasenkou když si ji koupíte neuděláte nic špatného! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat