pondělí 7. prosince 2015

Recenze Batiste oriental suchý šampon

Já Vás vítám u další mé recenze na suchý šampon značky Batiste typ oriental.
Mají široký výběr např.Cherry (na tento už tu recenze byla),xxxl volume (pro zvětšení objemů vlasů a pak přímo na barvené blonde (na blonďaté)atd..určitě si mezi nimi najdete ten pravý Emotikona grin
Minule jsem si koupila malý a litovala že ne velký tak počase už mám velký.Stál 119Kč. A malý 60 v dm.Zakoupíte i na eshopech dekorativka.cz
např.
Svou sbírku Batiste budu určitě doplňovat.Vy co jste vyzkoušeli tak víte proč.
Ony jsou prostě fakt skvělé.
Oriental je vlastně suchý šampon s květinovou vůní.Moc pěkně voní.
Strašně moc se mi líbí balení.Vy co sledujete můj kanál nebo blog tak víte že já většinou někdy nakupuji díky balení. Emotikona wink
Slyšela jsem na něj jen samou chválu a musím Vám říct že já si ho taky chválím.
A proč?
Má dlouhotvajicí vůni na vlasech ale jen kvůli tomu to není.
Když ho nanesu na vlasy tak mé vlasy mají větší objem.A následuje i takový ten pocit že jste si vlasy umyla normálně vodou a šamponem no nevím jak bych to přesně popsala,prostě nejsou mastné a máte svěží pocit Emotikona grin
U některých suchých šamponu se mi stávalo to že tam byly takové ty kousky toho pudru a nebo že jsem je měla více mastné ale tady se mi to nestává.
Skvěle se nanáší.Tento šampon je bílý jako každý od Batiste co jsem vyzkoušela tak nezapomeňte pořádně vyčesat!!! Emotikona grin
Nepřijde mi ani moc drahý,protože zas často ho nepoužívám ale na cesty atd.ano Emotikona grin
Jak bych to řekla Vám co se zdá drahý tak prostě ta cena odpovídá kvalitě



Žádné komentáře:

Okomentovat