čtvrtek 31. prosince 2015

Jemný odličovač očí Loreal Paris

Ahojky,chci Vám popřát krásný Nový rok a ať Vám vše vyjde v roce 2016 a ať je lepší než tento.Tedy aspoň já bych byla ráda aby byl lepší nebo tento rok moc dobrý pro mně nebyl.
Tentokrát na odličovač očí od Loreal Paris.
Stál 104Kč.
Seženeto ho v každé drogerii.
Tento je určen hlavně pro ty co mají citlivé oči nebo nosí čočky.Jak víte já čočky nenosím ale nosím brýle ;)
Musím říct, že mě tento odličovač vyhovuje perfektně. Používám ho tedy na odlíčení očí a obličeje, na rty ho nepoužívám... Oči odlíčí perfektně, snadno a bez drhnutí. Navíc si poradí i s voděodolnou řasenkou a to bez jakýchkoliv problémů. Používám ho i na odlíčení vnitřní linky... Makeup je pro něj absolutně hračka... Pleť ani oči nedráždí, neštípe. Takže za mě maximální spokojenost a doporučuju!
Voní jako ty bonobony Beskydky jestli víte ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat