sobota 12. prosince 2015

Aknelot čistící voda

Ahojky,krasný víkend Vám přeji.
Musím Vám říct že tuto značku jsem objevila  před nedávnem Aknelot do té doby jsem o ní nic nevěděla ani to že exiístuje.Hned jak jsem ji spatřila tak jsem si od nich koupila dva výrobky tento a ještě jeden na něj bude recenze možná ještě dnes ;)
Zakoupila jsem v Albertu cca 45korun stála no prostě do stovky,takže není ani drahá.Ůdajně je to česká značka...
Sice nemám výrazné problémy s akné.Ale někdy se vyskytnou to  jistě znáte.A když máte nějakou drahou čistící vodu na pleť ,která neůčinkuje tak to zklame dvojnásob.Ale teď jsem objevila todle to a jsem s tímto spokojená.Nádherně čistí do hloubky, odstraňuje maz a zbytky make-upu, hezky voní i když je tam trochu cítit alkohol, ale to mi nevadí. Reguluje vznik ucpaných pórů- asi taky znáte začarovaný kruh "Bože pupínek, zamažu to hutným make-upem, jaj ucpané póry!" Je dvakrát levnější než Ryor, šestkrát levnější než Vichy a Bioderma a přesto pomáhá líp než všechno zmíněné dohromady! Doporučuju, super, super.Pleť mi nevysušuje.Omlouvám se ale víte že mám fotoaparát v reklamaci tak proto tu máte foto z netu ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat