pondělí 28. prosince 2015

Miss sporty So matte finish

Tento make up jsem si koupila,protože mi došel od Max Factor a chtěla jsem vyzkoušet i nějaký jiný,no prostě to obměnit.
Koupila jsem ho u nás místní drogerii za 50 nebo 60Kč.Byl levný tak jsem od něj bůhví co nečekala.Protože některé produkty mi od Miss sporty nevyhovovují ale řasenky ty jsou skvělé ale pudry ne,protže mi to dělás spíše masku,protože jsou až moc tmavé ale přitom nejsem bledule.Je to jemný světlý matujicí make up.Mně naprosto vyhovovuje.Mám spíše takovou smíšenou pleť.Ale je pravda že není moc krycí ale to mi nevadí,protože já mám bezproblémovou pleť.Je velice jemný konzistencí až krémový.To mi vyhovovuje.A když si ho rozetřu tak ani nejde poznat kde makeup začíná a kde končí.Vždy nejvíce mi to šlo vidět u čela tam se po něterých makeupech šrafoval konec a šlo moc vidět že mám make up u čela.Ale u tohoto ne jsem za to velmi ráda Emotikona grin
Určitě si ho koupím zas


Žádné komentáře:

Okomentovat