pondělí 21. prosince 2015

Tesco softening daily moisturiser s výtažky okurky

Já Vás vítám u další mé recenze.A tentokrát se podíváme na zoubek tomuto dennímu krému od Tesca.V obchodě mně zaujal tím že je okurkový,možná někdo z Vás ví že okourkové věci miluji a jak se říká zisk je risk. Neváhala jsem a hned přistál v mém košíku.Mají i noční krém.Stál kolem 40 korun,což je levný a je vůbec kvalitní,když není drahý?
Na to se podíváme zblízka :D
Už jsem tento krém zmiňovala v mém videu.
Tento krém obsahuje vitamín E a výtažky okurky.Je to přímo značka Tesco,takže zakoupíte pouze v Tescu :D
Nějak jsem nevyčetla na jakou pokožku je určen.Tak asi na smíšenou.
Já se bez něho každé ráno neobejdu i když si zrovna nedávám make up tak si ho dám na obličej.
Jemně voní a skvěle se roztírá.Pleť je po použití skvěle hydratována,tedy aspoň má.Každému nemusí vyhovovat,každý má jiné předpoklady aby vyhovoval i Vám.Prostě 100lidí 100 jiných předpokladů na denní krém :D
Nežmolkuje se.Pokožku nádherně i zjemní a stačí malé množství.Neucpává mi póry.
Je lehký nemastí. Myslím si že by se vyrovnal i jiným dobrým značkám.Musím říct že se to vyplatilo za něj dát pár kaček. :DUrčitě se objeví videu My favorites za prosinec. Napište mi jaký je Váš oblíbený denní krém :D
Budu ráda :D Dobrou

1 komentář: