pondělí 7. prosince 2015

Recenze Řasenka mega effects

Po otevření krabičky s řasenkou mě zaskočila její velikost ale příjemně potěšil její design. Stříbrno černá kombinace působí moderně a žensky. Tvar je akorát tak do ruky. Nanáší se dobře, řasy krásně rozčeše a prodlouží. Barva je opravdu krásně černá, přesně jak slibovali. Ohybatelné držátko si mě opravdu získalo, bez něj by stála za "starou bačkoru". Já osobně jsem s řasenkou naprosto spokojená. Ne každá novinka se vydaří, ale tahle se jim opravdu povedla!Na tuto řasenku jsem přišla ve dvanácti letech,protože jsem byla na výletě s mamkou a tam byly Avon Lady a ony mně tam řikáli at si sednu že ji můžu vyzkoušet tak mě namalovali a bylo to super ale ve dvanácti letech jsem se ještě ani nemalovala ale tuto řasenku jsem si koupila z Avonu.Už ji mám asi měsíc..

Žádné komentáře:

Okomentovat