čtvrtek 7. dubna 2016

Recenze Essence soft touch mousse korektor

No musím říct,že už mi recenze chyběly tak tady jedna je. :)
A co Vám? 
Tentokrát je to na korektor od Essence,jak už jste poznali z koláže :) 
A je to vlastně novinka,myslím,že už jsem ji zmiňovala,když ne tady tak na fanpage.
Je to korektor Essence soft touch mousse v odstínu 20 soft sand,ještě mají jeden odstín 10 soft beige.
Musím říct,že tento korektor  pohodlně strčí do kapsy vyhlášený Catrice camouflage cream!Což je dost dobrý já zatím žádný takový nenašla a hele už jsem našla!
Za prvé je ho obsahově víc než v Catrice camouflage cream na ten jsem taky dělala recenzi. 
Obal má takový jak od Essence pěnový make up,který není zlý.
Ale obal korektoru je taková jeho menší sourozenec.
Ale teď už zpátky ke korektoru,seženete ho kdekoliv dokonce i v Kauflandu.Kupovala jsem ho právě v Ostravě v Kauflandu.Za cenu 89,90Kč,což není špatná cena.Ten od Catrice stojí stejně nebo přibližně.
Je takový pěnový korektor,oproti Catrice korektoru.
Krytí vážně super.Ale není na suchou pleť si myslím a rozhodně pro pleť kde jsou vrásky.
Krásně rozjasní pleť.Voní mi,ale oproti tomu krémovému korektoru je tento lepší.A o dost.
A navíc oproti Catrice tak Essence seženete v každé drogerce a nebo i v Globusu a v podobných obchodech :) 
A navíc,když jsem v Polsku tak většinou ten můj světlý odstín nemají a ani v Rossmannu :)
Snad jsem řekla vše k této recenzi.A budu se na Vás těšit u dalšího příspěvku.
                                                                                                                                  Ahoj 

Žádné komentáře:

Okomentovat