sobota 23. dubna 2016

Recenze Ziaja Denní krém manuka tree purifying SPF 10

Vítám Vás u další recenze..Tentokrát recenze na Denní krém od ziaji,který zakoupíte v kamenných obchodech ziaji,anebo jako Já  na eshopu růžová10,cz ,doprava je tam i přes zásilkovnu,což mně vyhovovuje.Obchod je to skvělý k nákupu Vám pošlou i nějaké vzorečky od Ziaji,mně poslali krém na ruce s kozím mlékem a pak kakaové tělové maáslo o vzorečcích bude řeč ve videu Bye Bye cosmetics,které nevím kdy vyjde.Ať zas neodbočuji od tématu.
Určitě každá z nás ví,že denní krém je v péči o pleť nejdůležitější a samozřejmě i  základem v líčení (to samé odličování),proto je skvělý vybrat krém přímo ten,který je určen na Vaší pleť a ještě ho vybírat s ohledem na věk,nejlépe pro Vaši věkovou kategorii ať to má účinek  ještě lepší například:Když máte pleť mastnou tak si koupíte na mastnou pleť atd...Příkladů je mnoho,ale věřím Vám,že jste ho pochopili.
Krém vypadá takto v jeho krabičce.
Mají i verzi nočního krému,ale Já teď noční ještě nějaký mám,až ho dopotřebuji tak si koupím i verzi nočního. Tento krém obsahuje výtažky listů z manuky,je to strom(co jiného by to bylo)
,který na lidskou pleť působí antibakteriálně.Tento krém je na mastnou a aknózní pleť. :) 
Rychůe se vstřebává a aplikuji ho každé ráno co na pleť použiju pleťovou vodu.A následuje tento krém,který mi pleť krásně zmatní,zhydratuje a používám ho i místo podkladové báze pod make up.
Obsahuje spf 10.
Po týdnu no ani ne jsem zaznamenala účinek,zminimalizoval mi černé tečky a pupínkům udělal pápa.Za což jsem moc ráda,kdo by chtěl mít na pleti akné nebo pupínek?Asi nikdo viďte.
Ale nevím jak to zapůsobí na více rozšiřené akné.A strašně se mi na tomto krémů líbí to,že na něj nereaguje ekzém za což jsem velice ráda.A tady máte koláž a to by bylo vše pro dnešek.Užívejte si víkend :)


Žádné komentáře:

Okomentovat