sobota 9. dubna 2016

Recenze Essence Valentine-WHO CARES

Ahoj,vítám Vás dneska u recenze na tekutou rtěnku z limitované edice od Essence Valentine-WHO CARES?
Už hodně dlouho jsem chtěla vyzkoušet tekutou rtěnku od Essence,ale jelikož nejsem moc na rtěnky tak jsem si je nekoupila.Ale co čert nechtěl,šla jsem do Rosssmannu a tam ji měli ve výprodeji za 19,90Kč tak jsem neváhala a koupila jsem si jí.
Je to odstín 01 crew love is true love je to strašně malinkým napsané.
Aplikátorek má jak lesk na rty.
Voní jak kdyby byla po vanilce.Na rtech je sladká
Pigmentace je opravdu skvělá,není to jak lesk.
Výdrž není špatná a ani průmerná.Asi bych jí dala známku jako ve škole 2
Krásně hydratuje rty a ne jak obyčejné tubičkové rtěnky,že si před nimi musíte nanést balzám,tedy aspoň u některých mých rtěnek to tak funguje.
Omlouvám se ta poslední fotka je telefonem


Žádné komentáře:

Okomentovat