pátek 29. dubna 2016

Recenze Dermacol ACNE clear hydratační krém na pleť se sklonem k akné

Ahoj holky!
Dneska je tu další recenze a tentokrát na Hydratační krém  na pleť se sklonem k akné.(na problematickou pleť)
Zakoupíte ho,asi v každé drogerii,Já si ho zakoupila v v Kauflandu za 99,90Kč.
Dá se použít jak na ranní péči o pleť tak večerní.Já ho používám místo nočního krému,protože jako denní použivám od Ziaji,na který už tu recenze byla>..
Teď zpátky k tomuto krému.
Tento krém,obsahuje olejíček z australského čajovníku.Krém se dobře roztírá na pletí není žádný mastný film,jak u některých krémů se stává a rychle se vstřebavá.
Na pleti není těžký.Pleť mi opravdu krásně zhydratoval.
Po  čase použivání jsem uviděla výsledky.Žádné  rozsáhlejší akné ani pupínky(Říkejte si tomu jak chcete) :) 
A jak  mi tento krém voní?Voní mi jak dřevo ve Skanzenech,jestli víte co mám na mysli.Tam mi to voní,ale v přípravcích na pleť mi ta vůně není příjemná,ale nijak mi to nevadí,když jdou vidět výsledky.Ale jedno mínus by se našlo,ale není to nic hrozného,jen to,že mi přijde obsahem malým,ale to není nic hrozného.
A do komentářů mi napište jestli s tímto krémem máte zkušenosti Vy.
Příští týden bude video Bye Bye cosmetics a možná ještě dnes péče o mou pleť :)

Ahojte krásný víkend!


2 komentáře:

  1. Ďakujem za info :) Už som si ho chcela kúpiť a chcela som vedieť či funguje. Ďakujem ešte raz :)

    OdpovědětVymazat