čtvrtek 24. března 2016

Recenze na paletku korektorů Essence ...all I need

Ahoj,Já Vás vítám u další mé recenze.
Tentokrát je to na paletku korektorů od Essence,která se jmenuje ...all I need.Je to novinka, o které jsem Vás informovala asi před měsícem neli dýl.Chtěla jsem jí vyzkoušet a poznat rozdíl mezi této a Dermacolu.Mám doma obě dvě..Jsou si skoro podobné jen tato je větší a levnější.Má víc těch korektorů.
No spíše o jeden navíc...
Zakoupila jsem ji v Rossmannu za 105Kč myslím.
Béžový zakryje menší nedokonalosti na pleti.
Zelený neutralizuje dost dobře zarudnutí.V tom ho moc chválím to jsem potřebovala a hlavně hledala.
Růžový rozjasní trošku pleť.
Poslední korektor ten je na tmavé oční stíny údajně,ale Já ho použivám jako bázi pod stíny :))
Kryjí dobře a nejsou mastné,takže bych je doporučila na všechny typy pleti jen asi ne na suchší pleť.
Pa Vaše CB  

Žádné komentáře:

Okomentovat