pondělí 18. dubna 2016

Recenze na paletku korektoru

Ahoj kočky,¨
dneska jsem si pro Vás připravila recenze na paletku korektorů z Aliexpressu.
Jak už víte z předešlého videa na youtube co vyšlo minulé pondělí.Tak  mi přišla do schránky ještě s další paletkou korektorů,ale o té řeč bude příště. :) 
Schválně mi do komentářů napište jestli máte nějakou paletku korektorů.
Koukala jsem na Ali,protože jsem si chtěla koupit vak a nějaké náušnice a kryty na telefon a najednou jsem narazila na tu to paletku.Jelikož vím,že si jí youtuberky chválí,tak jsem neváhala a objednala.Přišla mi do 3 týdnů od objednání.Koukala jsem na internetové obchody a narazila jsem,že úplně tu samou tu prodávají za 279Kč.Vypadala úplně na fotkách jak tato a taky beze značky,takže mi to přišlo,že to z tamaď objednávají a přeprodávají dál a za víc,ale to je jejich věc.
Přišla mi teda ve schránce a byla pěkně zabalená bublinkovou folii.Což chválím.Říkala jsem si,že pak udělá video o objednávání na Ali,například co jsem si tam zakoupila a v jakém stavu to přišlo.
Stála mně okolo 40Kč,takže jsem neváhala a koupila jsem si ještě jednu podobnou,ale ta má jen tělové barvy,že tam není např.Na zamaskování červenání apod.
Paletka je velká jak moje dlaň.Obal je matný,a když se používá tak se zapatlá,proto vidíte fotky hned vyfocené po tom co mi dorazili.Sama jsem nevěděla jak bude velká.
Jak vidíte na fotce paletka obsahuje 15 korektorů v různých barvách.Paletka obsahuje hodně odstínů,tak si určitě každá najde svůj odstín.V paletce nechybí rozjasňovač a ani zelený či růžový korektor.Zelený korektor se používá  na zneutralizování  začervenalých míst na pletí a nebo jemné žilky .A ani žlutý korektor.Růžový korektor krásně zakryje tmavé kruhy pod očima a také dokáže krásně oční okolí projasnit.
Na mé fotce vypadají tělové barvy úplně stejně,ale v reálu to tak není ani jedna není stejná barvička.
Posledních 6 korektorů je na mně moc tmavých,ale na konturování obličeje se dají bez obav použít.
Musím teda říct,že mně velmi příjemně překvapila jejich pigmentace,která je neskutečná.¨
Upřímně jsem si říkala,že to je paletka z Ali,že nemám očekávat moc velkou kvalitu a myslela jsem si,že mi budou ležet v šuplíku,ale musím říct,že mně překvapili a v šuplíku neleží.Na kruhy pod očima je to prostě jednička!Korektory jsou takové konzistence je máslovita,ani moc tuhá,ale trošku tužší jo,ale není to žádná hrůza.
Na pleti jsou výborné,pleť mi nemastí a ani dokonce nevysušují.A hlavně jejich výdrž! :) 
Na pár swatchů mrkněte dávala jsem tam  jen pět korektoru  né všechny.
Budu ráda,když mi napíšete jestli jste se s tou tou paletkou již někdy setkali.
A jak to máte Vy s Aliexpressem? 






1 komentář: