úterý 26. dubna 2016

Recenze na antibakteriální gel od Bath&BodyWorks

Ahoj všichni!
Dneska to bude recenze na antibakteríální gel na ruce jak z názvu vyplývá.
Byl obsahem beauty bagu z eshopu kosmetikausa.cz,ale také se dá zakoupit samostatně buď na tomto zmiňovaném eshopu nebo na plno jiných eshopů.
V Beauty bagu byl i  s obalem na antibakteriální gel,ten si také můžette zakoupit na jmenovaném eshopu..Mně zaslali s lední medvědem,jak kdyby věděli,že je to moje nejoblíbenější zvíře.
 
Kdybych ho neměla v beauty bagu,tak bych si ho stejně koupila,protože jsem to dlouhou dobu měla v plánu,ale odkládala jsem to.Je to skvělá věc,Já mám jahodový,ale je plno variant,myslím,že každá si najdete vhodnou vůni pro Vás,která Vám vyhovovuje.
Tento jahodový nádherně voní,není to umělá,chemická vůně,ale taková ta opravdová svěží vůně jahod co pěstujete např.na zahradě a ne těch dovezených,co se kupují v obchodě.
Ruce krásně provoní,ale je mi ho líto používat,díky obalu s ledním medvědem.Ale i tak ho použivám,protože se to dá kdykoliv ten gel vyměnit.
Gel je takový řidší  až průhledný.Obsahuje mini perličky,co vypadají jako flitry,ale nebojte po rozetření se vpijí do ruk tak po mini perličkách ani zmínka.
Stačí ho použít pouze kapku na ruce.A ruce nijak nevysušuje.
A teď teda přejdu k obalům na antibakteriální gely od této značky.Ten můj medvědí,je silikonový,takže pěkně jde z toho antibakteriální gel vyndat.Můžete si kamkoliv antibakteriální gel zavěsit například na kabelku.A taky s obalem je to roztomilé.
Tato firma má velký výběr různých variant těchto obalů.
Tady Vám dám nějaké fotečky i Internetu.
Jejich víc a docela dost mně některé zaujaly tady Vám dávám fotečku pár obalů,aby jste si udělali představu!
To by bylo z dnešní recenze vše tak ahojky,budu se na Vás těšit u další recenze a snad vy na mně taky! :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat