čtvrtek 14. dubna 2016

Recenze Garnier Essentials odličovač očí

Ahoj,já tě vítám u další recenze
Tentokrát na odličovač očí Essentials od Garnier.Musím říct,že je to má nejoblibenější pečujicí značka kosmetiky.Tak mně zajímalo jak je na tom tento produkt.Jdem se mu mrknout na zoubek.
Zakoupíte všude možně ne jen v drogeriích.Já ho koupila v Albertu hypermarketu za 59,90Kč.
Je z výtažky hroznů.Je určen na normální a smíšenou pleť.
Celkem příjemný odličovač na oči, určitě jeden z těch lepších z drogerie. Oči odličuje slušně.Na to,že není mastný  tak oční okolí z hydratuje  a neulepí pleť kolem očí, nedráždí ani oči. Má celkem příjemnou typickou  vůni garnieru balení mi přijde,že se rychle vypotřebí. Určitě do něj půjdu zas.Je to můj 2 nejodličovač očí
Omlouvám se za kvalitu teď focené mobilem.
Schválně napište mi do komentářů jaký je váš nejoblíbenější odlučovač očí. :) děkuji
Ahoj

Žádné komentáře:

Okomentovat