pondělí 4. ledna 2016

Yves Rocher balzám na rty Cerise



Ahoj všichni.:D Vítám Vás u další recenze a tentokrát je to na balzám na rty od Yves Rocher Cerise-třešňový.Zakoupila jsem ho v Yves Rocher pobočce ale také ho zakoupíte na jejich eshopu.Mají široký výběr vůni.Toto už je můj 6 balzám od nich,protože jsou vážně skvělé ale je skvělý i tento?Takto se na to podíváme.

Jak můžete vidět tak balení balzámů je typické pro značku Yves Rocher u balzámů jen změnili obrázek na třešeň,když je to třešňový balzám to je typické.

Vůně je opravdu krásná taková výraznější voní mi to jako třešňový čaj co pěkně voní.Hydratuje dobře.Rty mi zbarví do červena spíše mně na takovou výraznou barvu já mám radši jemné odstíny a ne takové až moc výrazné ale někdy i takovou výjimku udělám.Tento balzám používám spíše na doma,protože výrazné rty nejsou mojí parketou.Stál mně cca 45Kč.Ale je to skvělý balzám ale mně nevyhovovuje odstín.Spíše bych doporučila těm co mají rádi krásně zhydratované rty +k tomu zbarvené že nemusí používat rtěnku. :)

Máte tento balzám? Tak mi určitě napište jak Vám vyhovovuje :)

Žádné komentáře:

Okomentovat