neděle 10. ledna 2016

Recenze Baby Lips Dr.Rescue

Měla bych teď asi nějak originálně pozdravit,ale nic mně nenapadá,takže Ahoj :) Ano,zase další recenze!A to tentokrát na mé Baby Lipsy z kolekce Dr. Rescue.U nás a ani na Sk nezakoupíte.Koupila jsem je v Polsku.
Minulý rok to bylo u nás velký boom tedy,aspoň pro ty co jsou v mé věkové kategorii.Každý si myslel že to bude něco wow,protože v Americe to má snad káždá youtuberka/bloggerka.Upřímně kdybych to měla porovnat tyto a ty co se u nás prodávají tak nesrovnatelné rozdíly tam jsou :) V přepočtu na naše tak stál 50Kč.Mám 4 odstíny. Každý voní pěkně,mentolově jak Sněhulky ty bonbony. Hydratace je skvělá,lepší než u jiných Baby Lips. Krásně rty chladí.Použila bych ho kdybych měla opar? Určitě ano,ale k tomu bych použila i Carmex je to na stejné úrovni. Pigmentaci každého odstínu můžete vidět na obrázku č.3. :) 
Koupila bych si ho znovu?Ano,z této kolekce ano a ty co jsou u nás asi ne. Jestli máte nějaké otázky k nim tak pište :)

6 komentářů:

  1. Já vím, že se asi opakuju, ale máš tu spoustu chyb. Hlavně v interpunkci. Zkus to nějak zlepšit. Protože psát by se mělo až tehdy, když člověk umí psát gramaticky správně. Občas každý udělá chybu, ale tady to není občas...

    OdpovědětVymazat
  2. Mám jeden z Itálie a je parádní! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že se neprodávají u nás, ale Polsko mám celkem kousek, tak se po nich možná někdy kouknu :). Mohla by si přidat odběr přes GFC. :)
    Mám nový blog, budu moc ráda když se na něj podíváš a připojíš se k mým pravidelným čtenářům, či zanecháš komentář! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda,ale o Valentýnu by v Rosmannu měli být nějaké valentýnské tak uvidíme,které to budou :) .Jj určitě kouknu a zanechám komentík a budu pravidelným čtenářem :))

      Vymazat