středa 6. ledna 2016

Valentine who cares? Essence

V tomto článku bych Vám chtěla představit novou trendovou edici od Essence,která se nazývá Valentine who cares?A taktéž představit produkty,které jí obsahují :) 
Ano do Valentýna je času dost ale co už.
Tato limitka bude v prodeji od ledna já zatím v dm nebyla tak nevím jestli už tam je ;) Ale trvá tato edice od Ledna do Února.Možná si pamatujete anebo nevíte.Minulý rok Essence měla taky Valentýnskou kolekci ta se jmenovala Kiss a dál už nevím to by jste po mně chtěli moc :)  Z té mě zaujali 3 produkty a samozřejmě jsem si je i koupila.Ale nejvíce z toho využívám štětec na tvářenku.Ale teď tu jsem od nové kolekci a ne abych kecala o starší.
V této kolekci se objevují převážně khaki barvy,černá,červená,metalicky béžová snad jsem na žádnou nezapomněla. Co jsem se tak nejvíc dívala tak si hlavně tady přijdou na své milovníci černé.
Prvním produktem co se v této limitce objeví jsou???
Oční stíny v tužce!
Jak už víte já ráda používám oční stíny ,takže určitě si je pořídím.Jsou v tužce tak by neměli prášit a ne jak ty práškovité od essence,které docela hodně práší.A můžete je sehnat ve dvou odstínech:01 love is in the air - don't breathe!
02 l.o.v.e. blah blah blah
Já si zakoupím zřejmě 01
Pak tady máme černou kajalovou tužku v jednom odstínu.Která se nemusí seřezávat díky tomu kuležovitému  tvaru hrotu hrotu,což si myslím že je super věc!
Odstín:01 golden girl
Pro milovnice lepených řas se tu objeví i umělé řasy a to ve dvou odstínech ten první je slabší a ten druhý výraznější!
Odstíny:01 good girls go to heaven…
02 …bad girls go everywhere
Já zrovna nejsem milovník  umělých řas já mám radši ty mé ale kdybych měla si vybrat,které tak určitě jdu do 02
Objeví se nám tu i tekuté rtěnky a to ve dvou odstínech.
V jakých odstínech je můžeme sehnat?01 crew love is true love
02 i'm not into roses
Sice nejsem zrovna milovník výrazných odstínech,ale ten odstín 01 stojí o hřích :) 
Máme tady i fixační pudr,který má vyryté srdíčka a hvězdičky,vypadá vážně krásně!
To se mi strašně líbí u Essence že oni do limitek i vyrývají různé i ornamnety já to u žádné jiné kosmetické značky nezahlédla. A co Vy? 
A zase seženeme jen v jednom odstínu a to je odstín?01 guys allowed, NOT!
Tato kolekce obsahuje i laky na nehty.Ale mně laky od essence nevyhovovují,protže víte že bych si správně neměla nehty lakovat.
Seženete ve 4 odstínech 
01 l.o.v.e. blah blah blah02 talk to the hand!03 crew love is true love a 04 love is in the air - don't breathe!
A tady mě asi tato firma vyslyšela :)) A konečně udělali do limitky i nalepovací nehty :) Děkuji :)) 
Umělé nehty Click&go
Seženete v jednom odstínu.
A jsou v černé barvě,což by byli super na Haloween ke kostýmu Čarodějnice :) 
01 fly off cupid!
Tattoo razítko
Tímto mě Essence překvapila velice dá se údajně lehce smýt vodou no uvidíme.Já si ho určitě koupím.
Seženete v odstínu:01 sisters before misters
A jako poslední je tu toaletní voda.
Omlouvám se že jsem Vám nesdělila i ceny ale ty zatím nevím :).Tak co jak Vás zaujala tato edice? Máte tam něco co víte že určitě musíte mít? Podělte se o to se mnou a napište mi do komentáře!Budu ráda.Možná se něco i objeví v  soutěži!

Žádné komentáře:

Okomentovat