čtvrtek 7. ledna 2016

Recenze Maybelline Baby skin

Tentokrát to bude recenze na něco velmi známého a i oblíbeného.Já tu bázi pod make up zakoupila v Rakousku.A proč v Rakousku?Protže jsem si myslela že se k nám nikdy snad nedostane a po té co jsem si ji zakoupila tam tak po pár týdnech se už dala sehnat i u nás.V zahraničí jímá snad každá youtuberka nebo i bloggerky ony na tuto bázi mluvili samou chválu.Tak jsem si říkala že to asi nebude špatné tak hned co jsem ji viděla v Rakousku tak tato báze spadla do košíku.A byl to dobrý nápad?No to se hned dozvíte v tomto článku! :)
U nás ji seženete v Dm a v Rossmanu a u nás na městě v drogerii což je taková menší drogerka spíš je to parfumerie.Stojí cca 169,-Kč tedy aspoň tak stála před týdnem.
Obal se jim vážně povedl,mně nepřijde nudný.
Tato báze má plastovou trubičku.To co báze slibuje opravdu plní.Píšou na bázi že by měla vymazat  póry a pokožku nechat jemnou.Konzistence je průhledná a neuvěřitelně lehká.
Dá se nosit tato báze i kdyžnepoužíváte make up.Na nanasení jí stačí úplně málo já si ji já si jí stlačím jen jednou a to mi stačí na pokrytí celého obličeje.Abych nezapomněla ta konzistence je i taková gelová.Rozhodně Vám  póry uplně nevyzmízikuje ale zminimalizuje to jsem zaznamenala.Každá báze by měla připravit pleť na makeup.A ať má dlouhou výdrž ten make up.Myslím že se dokáže vyrovnat i dražším značkám :) Už mám druhé balení 

Žádné komentáře:

Okomentovat