čtvrtek 7. ledna 2016

Clean&Clear blackhead clearing Pleťová voda proti černým tečkám.

Ahojte :) Dnes jsem si pro Vás připravila novou recenzi. na pleťovou vodu od Clean&Clear.
Koupila jsem si ji hlavně kvůli tomu že slibuje že je proti černým tečkám. Úplně černé tečky neodstraní ale zminimalizuje. Koupila jsem jí za 70Kč tuším neboť zrovna na  ní byla akce.Voní lihově,takže hrůza.Pálí mně zní šíleně oči.Vím že to nepatřií na oči ale já to dávám pouze na pleť a i tak mně z toho šíleně palí a štípou Pleť mi akorát vysušila.Aspoň že ty černé tečky mi zminimalizovala jinak je to katastrofa.Nerada píšu o něčem co mi  nevyhovovuje ale tady to jinak nejde.Máte nějakou pleťovou vodu od Clear&Clear?Tak mi napište jakou máte a jak Vám vyhovovovuje je možné že jsem si jen vybrala špatný druh a ty další třeba nejsou zlé.

Žádné komentáře:

Okomentovat