pondělí 4. ledna 2016

Essence Winter?Wonderful! Balzám na ruce

Ahojky dnes jsem si pro Vás připravila další recenzi,tentokrát na balzám na ruce ze zimní limitky Winter?Wonderful!od essence,myslím si že když je taková zima tak se hodí recenze na balzám na ruce,protože v zimě jsou ruce nejčastěji suché.O této limitce jsem nedávno psala článeček :)
Obalem se mi strašně líbí je v zimním designu,jak můžete vidět na obrázku.Je v odstínu 01 YOU MELT MY HEART v jiném odstínu nezakoupíte,ale myslím si že u balzámu na ruce není potřeba odstín jako např. u make upu (můj názor)
Tento balzám na ruce seženete v dm stál mě cca 60Kč.
A naleznete ho přímo v kosmetickém stojánku s touto limitkou.
Voní mi jako normální krém na ruce nevím jak bych vůni popsala.Ruce mi krásně hydratuje.A teď je současti i toho co nosím v kabelce v zimě :)

1 komentář: