sobota 9. ledna 2016

Avon make up

Ahojte!Dnes jsem si pro Vás připravila novou recenzi a to tentokrát na make-up od Avonu s reflexní složkou.Cenu už si nepamatuji ale vím že byl levný asi okolo 100 možná i víc vážně nevím.Přišel v krabičce jak můžete vidět na obrázku č.1.
Koupila jsem si ho,protože mi make up došel a chtěla jsem vyzkoušet nějaký nový.Mají i hodně světlé odstíny což je výhoda pro bledulky.Já mám odstín CREAM.Je ve skleněné flaštičce a je pumpičkový.Co mně překvapilo tak je to že pumpička nemá tendenci ho dávkovat hodně,což se mi např. u make upu od Miss sporty nestalo.
Lehce kryje není moc krycí,ale takové to zčervenáni hravě zakryje ale nějaký ten pupínek to už mu dá zabrat. Nejvíc se mi líbí že tento make up nedělá masku.Pěkně sjednotí pleť.
Koupila bych si ho znovu?Určitě ano! :)

2 komentáře:

  1. Ahoj, vím, že každý nějak začíná, ale zkus pro začátek víc číst je jedno co, klidně blogy, pomůže ti to s gramatikou.
    A za tečkou a čárkou se dělá mezera ;) ale jinak píšeš hezky, takže až zapracuješ na těch chybách bude to super :) dávám odběr :) a budu ráda, když se podíváš na můj blog a pokud se ti bude líbit zanecháš komentář a třeba i odběr :)
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,děkuji.Čtu pořád nějaké knížky,ale nějak mi to nejde :( Děkuji :) Jj kuknu a odběr zanechám určitě :)

    OdpovědětVymazat