středa 6. ledna 2016

W7 paletka IN THE CITY

Ahoj všichni :) Vítám Vás u mé další nové recenze a tentokrát je to recenze na paletku očních stínů od W7.Co už asi víte tak jsem jí objednávala cca před týdnem na eshopu DEKORATIVKA   s další kosmetikou.Má plechový obal jak ty bonbony energické co se prodávají na benzince.Mají různé druhy i paletky s více stíny než je v této paletce.Já jsem si vybrala přírodní stíny co nejdou hned vidět na první pohled takové nenapadné.Stála mně 119,-Kč což není zas nějak moc :) Paletka obsahuje 6 stínu.Ale musím se přiznat čekala jsem že ta gramáž stínu bude o trošku větší ale je to jen má taková připomínka.Ze zadní strany paletky je napsané jaké látky obashuje a názvy 6-ti stínu. A názvy jsou  Wigwam,Troy,Brass,Touch,Autumn,Andrea.
Když otevřete paletku tak tam nenajdete zrcátko a ani aplikátor.Mně to nevadí,protže používám zrcátko co je i s hřebenem a a štěteček na stíny,který mi vyhovovuje.Ale některé stíny nejsou moc dobře pigmentované.Ten první Wigwam nejde třeba vůbec vidět.
Druhý Troy:Už  trošku vidět jde ale žádná sláva!
A odstín Brass je na tom podobně.Ale dál odstíny touch,Autumn a Andrea už jsou na tom lépe.
Čekala jsem od toho lepší pigmentaci.Ale je pravda že se tolik nepráší.Kdybych si ji měla koupit zas koupila bych si jí?No to teda asi ne.Moc se omlouvám že pigmentaci jsem neodfotila ale baterie si řekly že fotím asi hodně tak se vybili.A ano jsem zhnilá si v 18:00hodin zajít pro nové baterie :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat