čtvrtek 27. října 2016

Recenze na pěnový sprchový gel Balea

Ahojte děvčata,máme tu čtvrtek a Já Vám přináším novou recenzi! :)
Tentokrát je recenze na neobvyklý produkt,který by jste rozhodně u mně nečekali,že něco zrecenzuji,protože vy co trošku déle sledujete tento blog,tak víte,že používám pouze jeden speciální sprcháč pro atopickou pokožku z důvodu ekzému.
Jelikož jsem měla dost času po škole než mi pojede autobus,tak jsem ten čas strávila kde jinde než v drogérce.(Jak jinak u mně)A říkala jsem si,že se zajdu podívat hlavně na pečující kosmetiku,měla jsem dost silné nutkání,že neodejdu s prázdnou,a v regálu jsem zahlédla tento pěnový sprchový gel,který se prodává  ve dvou variantách.
Pořád mi v hlavě běžela myšlenka,že nebudu riskovat a nekoupím si ho,přeci nechci,aby se mi ekzémy zase rozjely díky mé blbosti,Ale ze zadní strany jsem si přečetla,že by měl obsahovat kokosové mléko a avokádový olej,tudíž by mi pokožku nemusel vysušovat.
A co si budeme nalhávat,tento typ mě lákal,už od května co byl u nás k dostání.


Nanáší se touto pumpičkou,která se tváří jako z pěnového tužidla.
Mimochodem tento sprcháč ohromně nádherně voní.
Pokožku mi rozhodně nevysušuje,nemusím se ho bát používat,což u normálních klasických sprcháčů bych si to raději netroufla.
Toto balení už mám asi měsíc,a stále mi přijde,že je skoro plné.
Zakoupíte ho za 50Kč.Má opravdu nádherně pěnovou konzistenci.
Omlouvám se za dnešní kvalitu fotek,ale jak si můžete všimnout při focení se mi už vybíjeli baterky,a právě proto foťák moc dobře nefotil,příště už to bude lepší :)
Ahojte 


Žádné komentáře:

Okomentovat