čtvrtek 20. října 2016

Recenze na rozjasňujicí paletku od Essence. Stojí za to?

Ahojte!
Ozývám se Vám po delší době,tento týden mám hodně nabitý,a právě proto nevyšla žádná recenze,ale měla jsem k tomu své zdravotní důvody,ale už dost o mně a přejdem k recenzi. :) 
Asi jste si všimli,že už delší dobu stojany kosmetiky Essence,zkrášluje tato paletka.
Jak si můžete všimnout,paletka se velice designem podobá jejich konturovací paletce Recenze na konturovací paletku.Ale význam má jiný a tím významem je rozjasnit Váš obličej.

Ze zadu této paletky můžete,najít návod  kam,který odstín použít,podobně jak u konturovací paletky.
Paletka skrývá v sobě opět reliéfy,tentokrát v podobě liniích.
Píšou,že obsahuje  matný tělový odstín,což s tímto nemůžu souhlasit,z důvodu,že obsahuje třpytky,ale jemné,tak je možné že na fotografii to nejde zahlédnot,nadále v barvě šampaňského  se třpytkami  a pak broskvový se třpytkami.
Teď si projdeme každý odstín jednotlivě. :) 

Vezmu to hned ze začátku,takže se tedy vrhám na tělový odstín,který jako jediný obsahuje menší částečky třpytků.Řekla bych,že tento první odstín je vhodný na místa,kde se Vám obličej příliš mastí,protože je krásně zmatní...
Pigmentace je pleťová,tudíž krásně splyne s pletí a "nebije do očí"
Nadále tu mám takový v barvě šampaňského,jak jste si mohli všimnout ten těch třpytek má dost a na denní nošení bych ho nedoporučovala,tedy pokud nechcete mít "lesk jako blesk"!
Tímto odstínem je rozhodně na denní nošení potřeba šetřit,Já ho nejčastěji,když už ho použivám,tak použiji pod obočí na projasnění a jemně do prostředku horního rtu pro optické zvětšení rtů,rozhodně nečekejte opticky zvětšené rty jako po botoxu! ;) Pokud v ten den používám  rtěnku,jinak to pro mně ztrácí význam.
Tímto se vrhám na poslední odstín spíše víc do teplejšího broskvového nádechu s třpytem .
Ten jsem si z této paletky nejvíce oblíbila,tváře totiž docela dost oživí,zvýrazní lícní kosti,dodá docela dost lesku.

Pokud z paletky použijete všechny 3 odstíny,tak nemusí to vždy vypadat skvěle,podle mého názoru.
Samozřejmě je to jen můj názor.
Nejčastěji z této paletky co používám se nedá moc říct,protože záleží podle toho kdy a kam a jak se líčím,ale rozhodně nevynechávám  broskvový odstín.
Tato paletka není u mně takovým propadákem jak ta konturovací,měla jsem strach po minulé zkušenosti,že si z paletkou nepadnu do vkusu,ale mýlila jsem se.
Odstíny z paletky mají docela průměrnou výdrž,ale to ovšem neplatí u broskvového ten má výdrž o něco delší,taky je to můj nejvíc oblíbený z této paletky.
Bohužel na swatchu se mi moc ty pravé barvy,které dělá moc nepodařilo zachytit,což mně velice mrzí.
Zakoupíte ji snad v každém stojanu s kosmetikou s Essence,dokonce nedávno jsem zahlédla i  v Kauflandu až jsem se sama divila.
A snad jsem už všechno potřebné řekla a na nic nezapomněla,tak se s Vámi tímto loučím Ahojte!
Zase u dalšího článečku,taky Vám chci připomenout,že v pátek vyjde nové videjko  :) 



Žádné komentáře:

Okomentovat