středa 12. října 2016

Balea gel na holení-Grapefruit

Ahojte,pěknou středu Vám přeji,ikdyž je opršené,tak v další recenzi nám to nebrání. Dnešní recenze bude na gel na holení,který je značky Balea.
Jak asi víte,tak produkty Balea seženete pouze v drogeriích Dm,protože je to jejich produktivní značka.
Myslím,že každý z nás má doma,alespoň jeden výrobek značky Balea.
Řekla bych,že je to jedna z nejlevnějších značek drogistického zboží v drogerii DM,např,Rossmann má zas svou značku ISANA.
Už přejdu k produktu.
Voňavý holící gel,který mně zlákal hned na první dojem obalem.
Jak už asi víte,jsem člověk,který hodně dá na obaly,
Tento gel už mám ve druhém balení,s grepovou vůní jsem spokojená,tady mi nevadí ta grepová vůně,ovšem u odličovacích ubrousků této značky je to jinak!
Řekla bych,že tento produkt bude vyhovovat lidem co mají rádi citrusové vůně,nebo  takové svěží vůně.To si myslím,že ti lidé se do toho zamilují,díky vůni.

Doporučila bych ho hlavně lidem co mají rádi pěnovou konzistenci,která se hned po nanášení,mění v pěnu,perfektně se s nimi holí.Je rozhodně hustší než Balea pěnové sprchové gely (recenze bude další den). :)
Tento gel mi nějak abnormálně pokožku nevysušují.Pokožku mi nedráždí a po oholení je pokožka hladká.

Gel se nanáší touto pumpičkou,je to trošku jiná pumpička než má již  zmiňovaný Sprchový pěnový gel.
Je určený pro citlivou pokožku.Gel zakoupíte cca za 40Kč,což je otázka pár korun,a není nijak špatný,rozhodně vím,že si koupím třetí balení,třeba pokud bude nějaký z vánoční kolekce. :)
A z dnešní recenze je to všechno,tak se na Vás budu těšit opět zítra,snad jste si o tomto produktu udělali nějaký obrázek,budu ráda,když mi napíšete,jestli Vás tato recenze přesvědčila o zakoupení,anebo už ho doma máte. :)
                                                                                     Ahojte

Žádné komentáře:

Okomentovat