středa 9. listopadu 2016

Eos vánoční xmas set-recenze.

Dobré dopoledne!
Po delší době se Vám ozývám,není to z důvodu,že by mně to nebavilo to rozhodně ne! Pomalu a jistě se nám bohužel ve škole blíží pololetí,to je ten hlavní důvod.
Ale dost o mně a vrhneme se ihned na recenzi!
Tentokrát na Vánoční eos set,který jsem nedávno dostala,již brzy by měl být k dostání i na českém trhu.Seženete ho také v Německu v síti drogeriích Dm.
Já ho mám z Polské republiky od tety,jako předčasného Mikuláše.
Eosy obsahují vitamín E,antioxidanty,jojobový olej a bambucké máslo.
Neobsahují ftaláty a vazelínu a taktéž parabeny.
Různé Vánoční sety od firmy eos jsem zahlédla na stránkách parfumeriích Douglas.
Teď už přejdu ke konkrétnímu setu.
Set obsahuje 2 eosy,těmi jsou Eos Vanillla Bean a Eos winterberry.
Vlastně oba dva eosy jsou limitovanými pouze na Vánoce.
Vanilla Bean,ten běžně naleznete v každém vánočním setu od Eosu,Např, na jaře ho můžete zakoupit pouze v tyčinkové verzi,kde je ho méně než ve vajíčkové verzi.
Letos o Vánocích,tedy ještě před nimi ho bude možné zakoupit samostatně v Douglas,opět limitovaně,tudíž už na jaře jedině tyčinková verze.
Winterberry,ten samostatně se u nás v Česku zakoupit nedá,jedině v setu.
Ze zadu máte názvy eosu,většinou se na eshopech v informacích uvádí,že netestují na zvířatech,ale pozor to tak bohužel není jsou na seznamu kosmetik,které testují na zvířatech!
Když je vybalíme z obalu,tak jsou naskládané takto.
Eosy se poměrně řadí do kategorie dražších balzámů,protože většinou stojí přes 129Kč,existují tu i lepší balzámy na rty,nebudu lhát,ale většinou se u nás v drogeríích neprodávají,Vy co už mně déle znáte tak víte o jakých mluvím (CARMEX).Každému vyhovuje něco jiného,ale rozhodně eosy taktéž nejsou špatné.
Teď přejdu jednotlivě ke každému eosu.
Jak jsem již zmiňovala tento eos Vanilla Bean,můžete zakoupit i v tyčinkovém provedení mimo sezonu Vánoc.
Má chemičtější vanilkovou vůni,což mi na tom dost vadí,protože upřímně tato vůně ani u vanilky nestála...
Co na něm,ale oceňuji je to,že na rtech není sladký jako polovina ostatních eosů.A rty krásně zjemní a svou konzistenci mají celkově takovou hutnější.
Hydratace je dost dobrá jako u typického eosu.Rty nijak nebarví a skvěle se nanáší.

Winterberry-Tento mi byl ze začátku hodně podobný se Summer fruitem,ale teď  mi to tak nepřijde,jde z něho cítit mix červených plodů,alespoň mně to tedy tak přijde.

A na jaké následující články se můžete těšit? :)
Mám v plánu zase můj vánoční kosmetický wishlist,také nápady na vánoční dárky a mnoho dalšího. :)
Ahojte!


1 komentář:

  1. Ahoj.Tvoja recenzia sa mi velmi paci ale chcela by som sa cosi opytat. Moja sestra a ja sme si kupili tento set cez net. Balzamy sa nam zdali akési podivné, vona aj samotky balzam boli ok no vrchnaky nesedia na ostatne EOSky co mame... Nevieme preco maju iny vrchnak ( biely plast je po celom vnútri) mas to tak aj ty? Dufame ze sme nezaplatili za fake 🤔😥

    OdpovědětVymazat