neděle 16. října 2016

Recenze na Maybelline VIVID MATTE LIQUID - 2 odstíny

Ahojky,přeji Vám pěknou neděli,ikdyž dneska není zrovna nějaké hezké počasí,a právě proto mi nic nebrání v recenzi.
Asi jste si určitě všimli,že internetem frčí všelijaké tekuté rtěnky,ani značka Maybelline nezahálela a  nějaké vytvořila,pár z nich se dostaly i k nám do českých drogeriích Rossmann a Dm.Za což jsem hodně ráda,já jsem neodolala a rovnou si pořídila 2 odstíny.
Zase ze začátku shrnu celkově tekuté rtěnky a pak přejdu ke každému odstínu zvlášť.Příjemné počteníčko a doufám,že si z toho uděláte "obrázek" a samozřejmě budu ráda,když mi do komentářů napíšete,jestli Vás tato recenze zaujala,tak,že jste si ho nakonec koupili/nekoupili.
Myslím si,že značku Maybelline,není třeba představovat,na našem trhu je už pěknou řádku let,ikdyž třeba od ní žádný produkt nemáte,ale většinou alespoň jeden produkt každý z nás má/měl  produkt doma.Co si budeme nalhávat,některým produktům od Maybelline,se odolat nedá.
Jak jste si určitě všimli kosmetická značka Maybelline New York je mou oblíbenou značkou z drogérky.
Tyto odstíny jsou u nás dostupné pouze ve čtyřech odstínech,tedy alespoň já je zahlédla jen ve čtyřech odstínech.Nejvíce mně ze čtyř odstínů zaujali tyto dva.

 Tyto rtěnky slibují matný efekt,a sytou barvu.Je tomu tak?Tyto tekuté rtěnky se mi perfektně nanášejí díky,spolehlivému a tenkému aplikátoru(štětečku).
Vůní mají sladkou,příjemnou,voní jako vanilkový cukr mi přijde.
Chviličku trvá,než se zmatní,ale přijde mi,že je to u každého tekutého produktu,co má být matný. :) 
Co jsem se koukala po internetu,jaké odstíny vyrábějí,tak je to docela dost široká škála,dokonce jsem zahlédla i tmavě modrý,ale my se tady budeme muset uspokojit ze čtyřmi,ale pořád lepší než nic. :) 
Pokud máte různě "rýhy" na rtech nebo vysušené,tak Vám je to krásně zvýrazní,což nevypadá moc dobře,to samé pokud máte šupinky na rtech,tak tomuto okruhu bych to teda za sebe moc nedoporučovala.
Ale pokud máte rty hydratované,nebo hladké bez různých šupinek apod.Tady bych to už doporučila používat,na tyto typy jsou tyto tekuté rtěnky jak stvořené.
S pigmentací,to záleží na jak kterém odstínů,Já zatím vyzkoušela dva a u těch vím jakou pigmentaci doopravdy mají,ale nebudu tu pigmentaci "házet do jednoho pytle",protože si vážně myslím,že záleží na každém odstínu,to máte to samé,když si vezmete nějakou paletku různých očních stínů taky příkladně tam dva odstíny nejsou pigmentované apod.
Výdrž mají hodinku minimálně a dvě maximálně.Ale pokud pijete tak počítejte s tím,že se bohužel obtískavají,ale není potřeba nanášet další vrstvu,protože na rtech to nepoznáte,jen na hrníčku.,což je hodně zajímavé. :) 
Prvně začnu rozebírat tento odstín,což je  15 ELECTRIC PINK,tento odstín si mně hned na poprvé získal,zkoušela jsem si ho v drogérce swatchnout a tímto si mně "získal"ještě víc,tak jsem neváhala a hned jsem si ho zakoupila,zrovna v Drogerii Dm na tyto rtěnky měli akci za 179Kč jednu.
Strašně moc mně zaujal tou výraznou růžovou,protože rtěnky v růžovém odstínů mám  moc ráda a mám jich docela dost,ale takový odstín v růžových rtěnkách ve sbírce jsem neměla.
Teď už mám. :) 
Na fotce,zahlédnete aplikátorek,o kterém jsem již mluvila.
Ale co mně hodně mrzí,tak na mých rtech se tato rtěnka většinou tváří jak výrazně červená,ale jak kdy.Z dálky byste si řekli,že je to výrazně červená a zblízka jak kdy,záleží na osvětlení.
Rozhodně to není odstín pro všední den,a rozhodně ani do školy,jedině zvýraznit si rty,ale potom už si nemalovat oči,ať z toho není jiný dojem,než vy si přejete.
Tento odstín se mi,docela dost špatně odličoval,když jsem si ho swatchla na ruku,ale na rtech mi to tak nedělá,a to jsem používala stejný přípravek.

Teď přejdu k té druhé.Tu jsem si zakoupila po té první,protože jsem chtěla nějaký nositelnější odstín pro každodenní normální den.Aby nebyl tak výrazný,proto jsem se rozhodla pro nude barvičku. :) 
Tento jsem také stihla v době akce.
Je v odstínu:


Jak si můžete všimnout,aplikátorek mají samozřejmě stejný.
Pigmentace,je na rtech velmi jemná a to se mi na tomto odstínů moc líbí,že ho můžu použít kdykoliv a nebudu vypadat moc "zmalovaně"

Jak si můžete všimnout,vedle swatche tohoto odstínů,tak je odlíčený 15 ELECTRIC PINK a pořád je tam o něm zmínka,jenom,ať si uděláte představu,jak tento odstín šel odlíčit na ruce.
Odstín 50Nude thrill jed na tom s odličováním o hodně lépe,že po něm nezůstala ani zmínka.
 A to je z dnešní recenze všechno,já se na Vás budu těšit u další recenze,zatím pa. :) 



1 komentář:

  1. Já mam s týmito rúžami veľmi negatívnu skúsenosť... pigmentácia, vydrž, konzistencia všetko bomba - veď za tú cenu (ja som ju kupovala za bez mála 10€) nedá sa jej nič vytknúť.. až na to že mne absolútne nezasychá... ani len trošku a tým pádom sa šialene odtláča... mala som ju asi všade... hrôza.... toto je rúž možno tak na nejaké fotenie a rýchlo s nim dole nech si nič nezababrete... veľký potenciýl, žiaľ nevyužitý, pre mna bola nenotiteľná - škoda - už skončila v koši

    OdpovědětVymazat