pondělí 10. října 2016

Tony Moly Panda s Dream So cool eyestick Panda-recenze

Ahojte holky,vím,že jsem se tu delší dobu neozvala,ale změnila jsem školu a prostředí a potřebovala jsem se zresetovat na učení,ale od teď už jsem zpátky! Říkala jsem si,že je pondělí,to moc lidí nesnáší dobře,a tak bych pro zpříjemněnou mohla udělat recenzi.
Na skvělý produkt,ze skvělým a chytlavý designem,obzvlášť pokud milujete pandy jako Já!
Tak to se jednoznačně do produktů od Tony Moly,zamilujete!
Kosmetická značka Tony Moly se převážně zabývá pečujicí kosmetikou,obaly mají vážně dosti chytlavé,je to korejská kosmetická značka,pokud se nemýlím,akorát je velká škoda,že plno produktů se u nás sehnat nedá.Pár produktů zakoupíte v parfumeriích Sephora,také na Sephora eshopu,pokud jste z okolí Ostravy,tak v Sephoře v Avionu je tento produkt často vykoupený,nikdy jsem na něj nenatrefila,že by tam byl,ikdyž přivezli nové zboží tak hned byl fuč,takže je lepší z tohoto okolí si to objednat přes eshop.
Já to udělala tak,že jsem počkala,až toho budu objednávat víc,tak si to zakoupím a stalo se.

Panda přišla zabalená tak jak ji vidíte na fotce,
Očekávala jsem menší velikost,ale dosti překvapila je větší než jsem očekávala.
V Sephoře ji zakoupíte v ceně cca 290Kč.
Což mně zas tak moc nepřijde,že by byla nějak drahá,ale každý má své poměry cen. 
Pokud můj blog čtete dýl,anebo mně sledujete na YouTube,tak víte,že jsem takový člověk,který dá hodně na obaly a to se této značce povedlo!
Naprosto mně to zaujalo motivem Pandy.
Ale samozřejmě u produktů nezáleží jen na obalu,ale také na činnosti jak je dobrý ten produkt popřípadě špatný.
A´t tu z toho není zbytečně dlouhý článek,tak už přejdu k produktu samostatnému.
Tato Panda je určená ke zmírnění vrásek,otoků a kruhů pod očima.
Jak je to z vráskami to Vám sama za sebe neřeknu,protože v mém věku se v podstatě vrásky netvoří,ale tuto skvostnou pandičkuc má i mamka a ta si jí na vrásky nemůže vynachválit ani na otoky.
Na kruhy pod očima je to vážně pecka! Pokud jste člověk jako Já,že na ně často trpíte,tak bez hlavě bych do toho zázraku šla!Panda obsahuje mentolový chladící účinek,což je pravě to proč to tak zmírńuje,dělá příjemný pocit na tváři,příjemně chladí a na léto určitě taky nebude špatná! 
Obsahuje údajně výtažky z bambusu.To už by vysvětlovalo proč právě tuto značku napadlo to pojmout do designu Pandy!Oční okolí krásně projasní,od té doby co použivám tuto Pandu,tak jsem přestala používat korektory,protže je nemám zapotřebí!
Tomuto produktu nemám co vytknout,ledatak tu dostupnost v Ostravské Sephoře.
A to by z dnešní recenze bylo vše a Já se na Vás budu těšit u další recenze! 
Ahojky 


3 komentáře:

  1. Krásný článek přemýšlím o kupu a ty jsi mně povzbudila ach joo zase budu utrácet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. 💞 Rozhodně za to stojí! :) Takto hlavně pozor před vánoci tady,budi dávat zase tipy co komu koupit :)

      Vymazat
    2. Děkuji moc. 💞 Rozhodně za to stojí! :) Takto hlavně pozor před vánoci tady,budi dávat zase tipy co komu koupit :)

      Vymazat