sobota 15. října 2016

Recenze na Balmi balzámy na rty-2recenze v jednom článku

Přeji Vám pěknou sobotu,a dneska Vám přínáším novou recenzi,tentokrát na balzámy balmi od značky I love..cosmetics
Prvně Vám řeknu něco o značce a pak přejdu na recenzi.
Produkty od této zmiňované značky seženete v parfumeriích Douglas,také na jejich eshopu.Jinak jsem pár produktů zahlédla již i v drogeriích Teta,ale tam jsem stihla si všimnout pouze třech druhů antibakteriálních gelů a myslím,že dva tělové spreje.Také na eshopu:DEKORATIVKA.CZ ,ale pokud chcete najít všechny druhy do jednoho na jednom eshopu,tak je naleznete na tady.Tato značka se především specializuje na produkty pečující kosmetiky,vždycky o vánocích prodávají různé vánoční sety.Já už od nich pár dárkových vánočních setů  z této řady mám,o nich někdy příště,ale pokud už začínáte přemýšlet o vánočních dárcích,tak si myslím,že těmito sety nikdo nos neohrne. :)
Odkaz na produkty I love... (Douglas)
A už přejdu k recenzím.Prvně je shrnu jako celek,a pak budu o nich mluvit samostatně.
Balmi balzámů je na trhu v České republice,pouze šest druhů,ale i to stačí ke štěstí,pořád jejich tady na trhu hodně k výběru,který.
A 6 druhů mají šest různých vůních,to je asi samozřejmé,a já Vám je te´d tady vyjmenuji,a´t víte jaké si můžete zakoupit.
Balmi černý rybíz (Na ten bude recenze v tomto článku) 
Balmi třešňový (Taky bude dneska recenze)
Balmi mátový (Chystám si ho koupit,tak tu později přibude)
Balmi malinový 
Balmi Jahodový(Ten mě láká obalem)
Balmi kokosový 
Balzámy Balmi,jsou pro mně specifické obalem,že jsou vyrobeny do designu kostky.A potom,když je otevřete tak balzám je do špičky,z toho jsem se obávala,jak se bude nanášet,a musím říct,že mně příjemně překvapil,nanáší se skvěle.
Hodně mně zlákaly i tím,že některé mají obal metalický,a tomu prostě jsem nemohla odolat!

Hodně lidí to srovnává s eosy a já si to teď dovolím taky.Balmi balzámky mi připadají lepší než eosy.
A proč? Hodně to taky dělá ten obal,není tak okoukaný jak už u toho eosu.
A ty metalické obaly u některých jsou naprosto skvělý nápad! (Tedy,alespoň se mně líbí)
Také obsahuji SPF 15 a UVA,což se o eosu nedá říct,SPF obsahuje pouze Lemon Drop.
Na hydrataci u těchto balzámků si rozhodně nemůžu stěžovat,hydratují na jedničku.
A není to jak u Eosu,že by na rtech byli sladké,což oceňuji,nemám to ráda na rtech,protože balzám je hlavně o hydrataci,a ne jak chutná na rtech! :)
Tento co vidíte na obrázku je Černý rybíz.Ten jsem si zakoupila jako první,když jsem jela z rovnátek a stavila jsem se do Douglas,dlouho jsem se rozmýšlela,který si mám vybrat a nešlo mi to se rozhodnout.(Jak by někteří řekli:"Hm,typická ženská" :)
Tak jsem si v obchodním centru prošla všechny obchody,a nakonec jsem se rozhodla,což znamenalo,že jsem Douglas navštívila podruhé.
A vybrala si tento,vlastně vše o balmi jsem už zmínila,tak tedy přejdu k jeho vůni.
U tohoto mi ta vůně přijde trošku chemická,ale ne nějak moc,ale trošku to tam cítit jde.
Po nanesení,těchto balzámků mám rty krásně hydratované,hladké a jemné a pokud máte takové ty šupinky na rtech,tak je  krásně zjemní.
Balmi třešňový,ten jsem si zakoupila,když jsem jednou brouzdala po internetu a vykoukl na mně,tak jsem neváhala a zakoupila si ho již na zmiňovaném eshopu DEKORATIVKA.CZ.
Ten tu vůni nemá vůbec chemickou,ale takovou příjemnou Třešňovou,ale zase Vy co nemáte rádi moc silné vůně,tak bych Vám ho moc nedoporučovala,ten svou vůní "bije do nosu".
Ale jinak je na tom úplně stejně jak ten předešlý.
Ano,na to,že je to jen obyčejný balzám,tak je třeba pro někoho dražší,ale rozhodně za ty peníze stojí,když si to vezmete,tak eos taky stojí tak podobně,ale toto je pro mně lepší než Eos!
Za to bych klidně "dala ruku do ohně"!
Vím,dneska to byla delší recenze,ale snažila jsem se sem vypsat,všechny mé dojmy a pohledy z těchto balzámku.
Já se na Vás budu těšit u příští  recenze Ahojky!


Žádné komentáře:

Okomentovat