pondělí 1. února 2016

Valentýnské Baby Lips!

Ahojky,
víte jak jsem Vám psala o tom,že budou Valentýnské Baby Lips v prodeji?Tak už jsou.
Kolekce se skládá ze tří Baby Lips.
Zakoupíte v Dm za 59,90 korun.
A v Rossmannu za 55,90 korun.
Nikde jinde jsem je nezahlédla.
Každý Baby Lips má zase názvy  odstínů a to jsou:Růžový s zeleným nápisem má název-POMME'D AMOUR
Růžový Baby Lips s modrým víčkem-Candy kiss  *ten se mi ze všech nejvíc líbí a krásně voní :)
A poslední je Chocolate kiss ten fialový ;)
Všechny Baby Lips z této kolekce obsahují Shimmer a určitě se můžete těšit na recenzi,kterou přidám ještě dnes mám je už doma několik dnů :)
A ještě jedna zvláštnost.Každý má vyryté srdíčko <3,ale po dvou použití srdíčko zmizí ;)
Omlouvám se,za kvalitu fotky,ale fotila jsem večer ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat