pátek 19. února 2016

Můj kosmetický WISHLIST :) 2016

Krásný den,
mám pocit, že se teď nahromadilo nějak moc věcí, které bych zrovna chtěla. Třeba si časem aspoň nějaké pořídím :) 
A co můj seznam vlastně obsahuje?
1)Paletku od FREEDOM,četla jsem na ní skvělé recenze o pigmentací apodobně.Pro mě má takové nositelné odstíny a není ani drahá.Dá se zakoupit v drogeriích Teta. 
(Foto je z nějakého blogu)
2)Paletku Sleek  Au naturel-paletka očních stínů,po ní už dlouho toužím,zatím nějak marně.Vždy když si něco z eshopu objednávám tak na ní zapomenu :/ 
3)Antibakteriální gel od Bath&Bodyworks a k tomu obal na tento antibakteriální gel.
Jelikož jsem docela dost zatížená na zvíře medvěda tak tento by mi udělal velkou radost. 
4)Ano zase další paletka. A je od Maybelline,ale zatím nikde v České republice jsem ji nezahlédla.Asi budu čekat až pojedu do ciziny.


5)
Balzám od firmy I love.Včera jsem na něj šla,ale už ho neměli.
6)Paletku 15 korektorů
7)Nějakou kosmetiku od NYX 
8)Kosmetický kufřík
Samozřejmě kosmetiku někde musím skladovat a nejvíc se mi to líbí v kufříku :) 
 tak uvidíme :) 
9)Nějaké hezké kosmetické štětce,ne že bych žádně neměla to mám od Essence,ale chtěla bych vyzkoušet i jiné :) Jak se říká za zkoušku nic nedáš..
10)Nějaký produkt od značky Tony Moly,chtěla bych vyzkoušet tu značku :) 
Ale zaujala mně díky pandě :) 
11)Paletku Urban Decay Naked 3 o této paletce si můžu nechat asi jen zdát.
Důvod proč jí chci no to se asi zasmějete.Protože ji má Ewa Farna :) Ne,nejsem blázen.
A samozřejmě má krásně využitelné barvy :) 
No,už budu končit,neboť jak se koukám jsem se nějak rozjela :) 
Ale určitě to jen tady u toho nezůstane a bude se to rozrůstat jak se znám.
Schválně na konci roku vbuď udělám video,anebo tady článeček o tom co se mi z kosmetického wishlistu splnilo :) 
Máte se na co těšit!
A po čem touží Vaše srdce?
Pište do komentářů. 

                                                Vaše Cosmeticsblog :) 



3 komentáře:

  1. ahoj,kde se da koupit ten balzám na rty od I LOVE?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,promiň,že odpovídám až teď.Dá se zakoupit v Douglasu :)

      Vymazat
  2. Taky chci víc věcí.
    Kolik stojí ta panda a kde ji prosím seženu?
    UD Naked 3 chci taky.
    Labello :)
    A ten kufřík taky potřebuji. :)) kolik tak stojí? :)
    A tu paletku Freedoom taky moc chci :)
    Noo....Mám dost věci :) :D

    OdpovědětVymazat