pátek 19. února 2016

Recenze na rtěnku Freedom

Ahoj,vítám Vás u další recenze a tentokrát je to na rtěnku.Která je od značky FREEDOM.Dá se zakoupit v Pepcu/Drogerie Teta.Já byla v Pepcu a jak jsem jí tam viděla tak jsem jí neodolala :) Cenově je dost levná.Celkově značka Freedom je levná.Ještě uvažuji o paletce.A stojí za to?Odstín 103 Pink Lust.Měli tam cca 3 odstíny,Já zvolila takovou narůžovělou spíše lososovou barvu.Na rtech je růžová.Pak tam měli sytě červenou tyto odstíny nemusím.Tak jsem zvolila tuto.Ale na rtech je růžovější.Nevím jestli to na fotce půjde vidět,protože jsem fotila s bleskem.Rtěnka je dost dobře pigmentována,ale na fotce to asi nepůjde vidět.A výdrž tak asi hodinu vydrží na rtech,když pijete atd..Musím říct,že se asi objeví v oblíbencech za měsíc Únor.Snad jsem řekla vše a recenze se Vám líbila,když ne tak nevadí :) 

Vaše Cosmeticsblog

Žádné komentáře:

Okomentovat