sobota 20. února 2016

Balea Odličovač očí

Ahojky holky,

dnes se s Vámi chci podělit o recenzi na odličovač očí.Musím se přiznat,že jsem byla v Dm se poohlédnout po novinkách a bez toho abych odešla s prázdnou to bych nebyla Já!Věděla jsem,že odličovač očí od Loreal Paris,který  mi nejvíce vyhovovuje je takřka na mizině.(Uvidíte ve videu Bye bye cosmetics za měsíc Únor).A chtěla jsem vyzkoušet změnu tak jsem šáhla po tomto,který byl cca o polovinu levnější než ten co použivám.Je ho 0 25 militrů méně,protže ten od Loreal má 125ml.Nevadí.Má obsahovat Aloe Veru.A je určen i pro ty co nosí kontaktní čočky.
Parfemace mi přijde jemná..Stojí 44,90Kč,tedy aspoň Já ho za tu cenu kupovala!
Krásně mi odlíčil oči,oční linky ani stíny mu problém nedělají!Oči mi neštípal ani mně po něm nepálily.Musím říct za tu cenu je skvělý.Je to taková ta levnější varianta toho od Lorealu.
Ale nezkoušela jsem s voděodolnou řasenkou jen s běžnými co nejsou voděodolné.

2 komentáře: