čtvrtek 4. února 2016

Bye bye cosmetics -Leden

Ahoj,všichni!
Předem Vám chci říct,že normálně by to bylo jako video na ytb,ale teď dlouho tam nebudu zřejmě točit.Ale po dvou týdnech už bych měla točit.Zdravotní důvody,ale nejsme tady od toho,abych Vám to vysvělovala.Vítám Vás u dalšího článečku a to tentokrát s názvem?Bye bye cosmetics -Leden :)
Tady Vám ukážu ,jaké produkty jsem za měsíc Leden spotřebovala :),snad se bude líbit :)

Jdem na to!
Jako první produkt co jsem spotřebovala,byly tyto odličovací ubrousky Balea vitamínem E a panthenolem s vůní grapefruitu.
Musím říct,že produkt od Baley mám moc ráda,ale tento mně zklamal velice.
Už si nepamatuji kolik stály,ale asi okolo 30 korun.
Odličují super,ale ta vůně mi není příjemná.
Určitě si je znovu nekoupím.Vadí mi ta vůně,ale jinak jsou super!
Jako další produkt tu mám pleťovou masku (zase Balea) s vůni malin a vanilky,která je vhodná pro všechny typy pleti.
Je vážně skvělá v balení jsou dvě.Stojí cca 20korun,není drahá.Když jsem si ji dala na pleť tak mi připomínala jako kdybych si dávala jogurt,protože tak voněla.
Údajně obsahuje bambucké máslo a mandlový olej.Pěkně mi pleť zhydratovala,neměla jsem pocit ulepenosti.A pleť nevysušuje.Stala se mou nejoblíbenější.
Pak tu mám další masku,která je Balea  s vůní jahod a údajně obsahuje mléčný protein tato maska je už pro normální pleť.
Krásně voněla po jahodách.Vůně je spíše taková sladká.
A má stejné účinky jako ta nahoře :)
Ukrývají se nám tady,další odličovací unrousky,tentokrát jsou z Tesca,značky Tesco.
Zakoupíte pouze v Tescu (to je snad jasný,když je to firma tesco)
Obsahují okurkový extrakt  a jsou vhodné pro všechny typy pleti.
Koupila jsem si je jako krizovku,došly mi Baleácké a Dm u nás není a zrovna jsem  byla v Tescu a tak jsem je vlastně našla. :)
 Příjemné na pleti, nepálí z nich oči a poradí si i s voděodolnou řasenkou. Určitě koupím znovu. Jediná chyba výrobku je špatně držící nálepka na uzavírání, přesto,ale ubrousky nevysychají.

Nadále Bb cream od Maybelline.
Ne,že bych ho vypotřebovala,vyzkoušela jsem jednou a to stačilo.Odstín je Universal glow ,obsahuje SPF 30.Udělal mi efekt maska :/  Sice se lehce roztírá a má lehkou konzistenci.Ale mně nesedl.
Tomuto bych udělila mínusy než plusy.
A za co mínusy?
- Výdrž
Odstíny
Krycí schopnost
Už je na vinted
Za mě ne,ale každému sedí něco jiného ;)
Pak tu mám 1 deodorant a 2 antiprespiranty,které se v šuplíku dlouho ukrývali a jak jsem si dělala pořádek v kosmetice,tak jsem zjistila,že jsou úplně dodělané.
Jako první Garnier mineral Invisible 
Krásně voněl,ale nevím jak bych vůní popsala .)
Účinnost u mně byla celodenní a to je super :)
Na běžný den stačí doporučuji.
Ze zadu má takové to uzamykání,když si ho třeba dáte do kabelky tak si ho uzamknete,aby Vám v kabelce nestříkal,když je tam například hodně věcí.
Deodorant Adidas pure lightness.
Není ti žádná sladká a těžká vůně,spíše   lehká,sportovní a nevtíravá.
Výdrží tak okolo hodinky nebo 1 a půl.
Nedělá fleky na oblečení,někdy deodoranty,i když nejsou anti prespiranty.
Poslední Anti-Prespirant  je od Dove Go hresh.
Koupila jsem si ho,díky tomu,že je okurkový.Já totiž okurkové vůně,úplně zbožňuji.
Na léto je,prostě ideální :) 
Jemně voní,skoro po celý den.
Ukrývá v sobě jemnou,nevtíravou vůni.
Je bez alkoholu.
Pohlcuje pot,nezanechává skvrny.
Nadále tu mám.Dětské bavlněné tampony Tesco.Já je používám na odličovaní.
Stojí cca 23korun.
Essence tvářenka z limitky good girl
Bad girl v odstínu 01 GOOD GIRLS WEAR PEACH.
Odstín mi skvěle padl.Ze začátku měla vyryté hvězdičky,tím mě zaujala.Jak můžete vidět už je rozdrolena,ale s touto tvářenkou se nerada loučím ,strašně moc mi vyhovovala.Vím,že se to dá udělat aby nebyla tak rozbitá¨,ale už je jí vážně málo.Výdrž  byla skvělá,nebyla taková prašná.

Nadále tu je pleťová voda proti černým tečkám.Ano,je skoro celá,ale nevyhovovuje mi,buď ji někomu dám anebo půjde na vinted.cz
Jak dopadla si můžete přeíst v recenzi,kterou najdete v sekci u značek Clean&Clear
A jako poslední Pečující olej na nehty od Essence s arganovým olejem
S tímto olejíčkem na nehty jsem spokojení,protože opravdu nehtovou kůžičku a okolí hydratuje. Skvěle se nanáší šikovným aplikátorem, který je součástí balení. Vypadá jako aplikátor na lesk na rty. Jen mě mrzí, že je to opravdu malé balení - 3,5 ml. Jsem s ním spokojena a zakoupím znovu.

Snad jsem  Vás neunavila! .)
Ahojjky Vaše Cosmeticsblog












1 komentář:

  1. Ahoj já sem na tvůj blog přišla díky tomu že jsi na jedné stránce udělala soutěž a né kuli soutěži ale kuli tomu že v tobě něco je sem ji začala číst :) máš super recenze a jen tak dál :) Zuzana šmídová (jsem lína napsat velký š :D)

    OdpovědětVymazat