sobota 20. února 2016

Jak skladuji kosmetiku?

Ahojky,
Já Vás vítám u dalšího článečku,který měl být původně video,protože hodně jste si o něj psali.Ale teď  mám rovnátka a nerozuměli by jste mi asi.Tak je z toho článeček.Předem chci upozornit neskladuji to zrovna nějak hezky.Možná podle někoho toho mám na svůj věk docela dost.Je to můj koníček,teď si asi řeknete "to jako žádný koníček nemá?" Mám jich plno,ale nejvíce se věnuji tady tomu i dalším koníčkům.Nechci říkat že mým životem je kosmetika to tak opravdu není to je u mně spíše rodina.
No konec blábolení a jdem se podívat jak ji skladuji.Taky plno věcí mám v koupelně,kde máme takovou velkou skříň a tamtoho je hafo,ale to Vám tady ukazovat nebudu. ;) Ukážu jen to jak to mám zařízené v mém malém pokojíku.
Bydlím v bytě a moc velké prostory tu nejsou :) 
1)Takto skladuji své štětce nejvíce používám ty od Essence a  zbytek mám jen na okrasu.Spíše použivám Beauty blendery..Vedle je taková dekorace s míšou,který svítí a mění barvy pro někoho cedka pro mně krásná věc!
Také je tam rámneček s autogramem mé idolky, :) Toto je pro mně v Česku paní zpěvačka!Ještě mi tu chybí autogram Tomáše Kluse.Před skleničkou kde skladuji štětce mám magickou rtěnku Barry M od kamarádky.Pak nějaké dva balzámy Labello a z Avonu kalíškový,který používám pouze doma.
2)Na druhé straně stolu mám lampičku z Ikei,možná pro někoho síla nevkusu,ale mně se líbí.Pak květïnáč ano zase z Ikei.A v tom mám kosmetiku,kterou používám každý den:Řasenka,pudr,Makeup(ten málokdypodle toho taky vypadám)tužku na obočí apod.
Pak dole jak kdyby pod poličkou vidíte  3 krabičky.Ve žluté nějaké kalíškové balzámy nejpouživanější.V růžové pudry.V bílé pudry korektory a makeupy.Pak v květináči mám fixy zase z Ikei.Pak podložku z Ikei na tablet a mobil..Snad Vás neunudím.A vidíte tam monitor od počítače.Chci se omluvit za kvalitu focené večer.
3)Zase můj oblíbený květináč z Ikei.A tentokrát jsou v něm řasenky.Najdete tam značky např.Rimmel London,Avon,Essence,Miss sporty apod.
4)Nadále  jsem si udělala takový mini kosmetický koutek,Původně to byla bílá zeď.Nalepila jsem si tam samolepky na zeď.Dala dva organizéry,které byla hračka zaplnit.V jedno Baby Lips a druhý se skládá z některých lesků a rtěnek.
Také má oblíbená svíčka Yankee Candle,můj oblíbený body mist.Apod.
5)Mám takový plastový košík myslím,že z Kauflandu. A v něm mám produkty co použivám večer.
Odličovač očí,Krém na ekzémy,Pleťovou vodu,Oriflame tyčinku protizanětlivou tyčinku.Micelárku od Lorealu.Atd..
6)Kufřík,který jsem kupovala v nějakém hobby marketu.Původně na nářadí je platový.Ja v něm mám některé balzámy.A to jsou značky:Yves Rocher,Ellie,Balea a Maybelline a pak Jelení lůj,Kalíškový Carmex atd..
Teď se mrknem do šuplíku.
7)Zase ty balzámy!!
Ano jsem na nich závislá.Sbírám je.Ano vím je jich hodně už bych měla přestat,ale nemohu si pomoct.Tak někteří ty peníze dávají do cigaret a Já do balzámů to aspoň neškodí plícím.
Jsou tam i lesky a rtěnky.
Kor teď jak mám rovnátka tak ta spotřeba je velká.
Balzámy jsem počítala a mám jich 164ks
Jsou v pořadači od Ikei.(Zase ta Ikea)
8)V druhé zásuvce šuplíku najdete?
Je to na fotce popsané.Jen tam jak jsou vzorky tak je to přikryté brožurkou o zámku.
Stíny tam jsou od  různých značek:Catrice,Essence ty jsou prášivější,PRINCESSA,W7 Atd..
9)A už poslední šuplík.
Tu najdete věci,které jsem si koupila a zatím nevyzkoušela,co čekají na vyzkoušení.
Také různé krémy mezi nimi Rexonu. A pak parfémy,které moc nepouživám ,i když nevím proč ten Playboy nepoužívám to asi přehodnotím :) 
10)Takový dětský kufřík na kosmetiku a tam mám převážně pečujicí kosmetiku.
11)A už poslední v takovémhle kufříku mám  další dekorativku.
Pak samozřejmě mám kosmetické taštičky,ale v nich nic nemám do toho si to dávám jen,když jedu pryč.
A to by pro dnešek bylo vše.Snad se Vám to líbilo.A něco mám ještě v koupelně. 
Vím není to nic in,ale co už.
A to jhe pro dnešek vše.Dobrou noc! 












Žádné komentáře:

Okomentovat