sobota 12. listopadu 2016

Balea New York City girl dárkový set. Recenze

Krásnou,sice zamračenou sobotu Vám přeji,a aby nebyla tak zamračená,tak jsem si dneska pro Vás připravila recenzi na Vánoční dárkový set,tak se pohodlně usaďte.
Jak jste si zřejmě už všimli,tak s drogistickými sety se "roztrhl pytel".
Koukala jsem jednou na internetu po vánočních setech,a vykouklo na mně,že v německých Dm drogerií se prodává tento set,ale moc jsem nevěřila tomu,že by se objevil i u nás,a nakonec se objevil,za což jsem strašně moc ráda.Je na téma NEW YORK,ještě lepší by bylo kdyby byl na téma Paříže,ale to už si moc vymýšlím....

Tento set stojí 129Kč a obsahuje tři produkty,takže ta cena zas tak velká není a to se mi líbí.
Mimochodem obsahuje:Menší tělový krém
                                       Sprchový gel
                                       Balzám na rty (Ten mně zlákal na první pohled,balzám je samostatně neprodejný!)
Vše Vám tady zrecenzuji vyjímkou sprchového gelu!
Je to i super dárek pro dívky,jelikož je to v takovém mladistvém stylu,bych to nazvala,rozhodně je tímto neurazíte!
Na horní fotce můžete vidět jak je set uspořádán.
Tento sprchový gel,Vám bohužel nezrecenzuji,jelikož je ani nesmím používat,používám speciální,anebo ty které obsahují olejíčky.
Ale voní vanilkově.

Teď se vrhnu na tento tělový krém,který je spíše v mini provedení,ale to mi nevadí,alespoň je vhodný na cestování.Má 50ml.
Voní po vanilce,abych Vám  tu vůní některým přiblížila,tak voní jak Balea máslo na rty,vanilkové.
Konzistenci má hutnější,ale ne zas tolik jak klasická Nivea.¨
Já ho používám jen na obličej.
Pomalu se vstřebává do obličeje.Pleť krásně hydratuje.
Spíše bych ho doporučila na suchou pleť.

Jako poslední produkt na zrecenzováni z toho setu tu máme balzám! 
Hodně mně v této dárkové edici zaujala a samostatně je neprodejný!
Balení má typické pro Balea balzámky.
Voní po vanilce a citronu,ale je škoda,že citron tu vanilku ubijí.
Rty nijak nebarví,dobře hydratuje a má máslovitější konzistenci.
A to by bylo pro dnešek vše,a Já se na Vás budu těšit příště!

Žádné komentáře:

Okomentovat