pondělí 6. června 2016

Objevila jsem zázrak na ty mé ohavné nehty?!

Ahojky,jak jste si mohli všimnout,tak za poslední dobou mi na tomto blogu začali rozrůstat "pavučinky".Je to tím,že se blíží konec roku,končím 9,vím to nic není,ale máme nějaké ty přípravy na rozloučenou a také závěrečné písemné práce a asi chápete,že škola je pro mně přednější než blog,vím zní to docela dost nepěkně,ale školu potřebujeme k životu a bude nás doprovázet i v pokročilejším věku,když si budeme hledat prácia navíc mně zastihli i nějaké zdravotní problémy,ale ty nechci rozebírata už jdu k tomu zázraku.
A o čem tu mluvím?Už před rokem jsem objevila v dm vazelínu s měsíčkem lékařským,a jelikož jsem byla už,ale vážně dost zoufalá, a tak jsem si jí začala patlat na ekzém,zkoušela jsem mnoho věcí přímo určené na něj,ale nic nezabíralo a akorát jsme utráceli x tisícoveka zázrak nikde.Chvilku mi tato vazelína pomohla,ale pak už zase ne.Teď mi tu tak jen ležela,a já jsem se dočetla někde na nějakém veletrhu,že na podporu růstu nehtů a nehtové kůžičky je dobrý Měsíček Lékařský a tak mně napadlo toto.Vazelína s měsíčkem lékařským už mi tu nějaký ten měsíc leží,tak jsem si to dala vždy na nehty večer těsně před spaním,a pozoruji vážně zázraky,Kůžička nehtů je zhydratovaná,neloupe se sama oo sebe a už vypadá zdravěji.A růst nehtů,taky není špatný,oproti tomu co jsem měla,ano samozřejmě jde to pomalu,ale funguje to.A vypadají zdravěji nelámou se a nemusíte kupovat různé produkty na růst nehtů,apod. Já sama jsem v této sekci utratila přes 1000Kč,jak jsem zjistila,tak opravdu stačí pouze tato vazelína,je všestranná a můžete ji použít na cokoliv.Je to velké balení a v podstatě mě už tu leží 5 měsíců a nijak velký  ůbytek této vazelíny nevidím. :) A vyjde Vás to na pár kaček maximálně 100Kč.Možná víte,že jsem teď o tom mluvila v oblíbencích za měsíc květen.A obsahuje protivitamín B5 .
Tak jo! To by  bylo z pondělního článku všea Já se na Vás budu těšit u dalšího článku :) A slibuji,už to nebudu zanedbávat! 

Žádné komentáře:

Okomentovat