úterý 7. června 2016

Recenze na:Konturovací paletka Essence SHAPE YOUR face

Vítám Vás u dnešní recenze na konturovací paletku od Essencem,kterou zakoupíte jak v drogeríích,tak také v obchodech například:Globus,Kaufland a vetší řetězce Tesca.Cebna mi nějak vyšuměla z hlavy,ale určitě to bylo do 150Kč.
Je to novinka co byla tady na Českém trhu uvedena okolo Dubna pokud se nemýlím,ale v Německu už ji prodávali dřív.Skrývá tady vše co ke konturování potřebujete.Bronzer,rozjasňovač a tvářenku.Všechny tyto 3 věci v sobě ukrývají reliéfy,které jsou odlišné,jelikož Já jsem šikula,tak jsem je nevyfotila a teď už po používání tam nejsou.¨Paletka má plastový obal,a musím říct,že je docela dost pevný,protože jak jsem šikovná tak mi na ní spadly štětce,sice rána to byla,ale paletka přežila bez škrábanců takové pevné balení bych potřebovala na všem jak jsem moc šikovná.
Jako prvně se podíváme na zobek Bronzeru.
Na to,že Já nejsem žádná bledule tak,je na mně příliš tmavý,tak možná na léto pro mně bude skvělý,jak se opálím,ale zase člověk se v létě nějak moc nemaluje,tedy aspoň Já,protože to nemá smysl kór teď v těch extrémních veder.
Použila jsem ho jen jednou,
Nakonec mně napoadlo,aby jste krásně bronzer,rozjasňovač viděli,tak Vám oříznu fotku,aby jste je mohli vidět,trošku důkladněji.

Jako nadále se nám tu ukrývá matný rozjasňovač.Matný,zrovna není můj oblíbenec,nevím jak to máte Vy,ale u mně prostě ne.Ale zase jen kvůli tomu,že nemám ráda matné rozjasňovače,tak že bych to tím ukončila,to rozhodně ne!
Ale zase je to super věcička,pokud máte na obličeji nějaký třpytivý produkt,tak to je o něčem jiném!
Do té doby,než jsem objevuila tuto paletku,tak jsem na priojasněnía takové to vytáhnutí obočí používala,rozjasňujicí korektor,ale od té doby co jsem tuto paletku objevila tak už jsem začala tento rozjasňovač,používat místo toho korektoru pod obočí.
A teď se vrhneme na poslední věc a to je tvářenka!Tím mi udělali obrovskou radost,že je s nádechem do broskvové barvičky,tvářenky tohoto typu totiž miluji.Ale  zklamáni přišlo hned ve stejný okamžik,co jsem zjistila,že obsahuje takové malé,často naskladané vedle sebe třpytky,Je to taková metalická tvářenka.Tohle za mně prostě ne.
TMé shrnutí vypúadá takto,pro mně je tam užitečný pouze rozjasňovač.Očekávala jsem asi od této paletky víc.
Celé konturovací trio vypadá takto:

Tak to by bylo pro dnešek vše a Já se na Vás budu těšit u další recenze. :)
Ahojky,krásné úterý.










Žádné komentáře:

Okomentovat