sobota 21. května 2016

Baby Lips balm&blush

Ahojky,dneska jsem si pro Vás připravila novou recenzi na Novinku z drogerie,kterou oficiálně seženete od pondělka za 99,90Kč do 3.6 v Rossmannu. Musím říct,že jak jsem to uviděla tak jsem byla zklamaná,že je to malé.No ji foto zakresluje. :)
Zakoupila jsem za 129Kč.Můžete to používat jako balzám,nebo tvářenku.
Mám dva odstíny,ale teď recenzuji odstín 02 FLIRTY PINK.Mají 4 odstíny.
Balzámek mi připomíná skoro eos..
Voní jak Baby Lips Pink punch taková směska letního ovoce.
Dobře se mi s ním pracuje.
Balzám krásně rty mi zhydratuje,ne jak některé jiné balzámy tohoto typu..
Rty jemně zbarví do růžova a ne moc výrazně opravdu jemnounce.
Tvářenka-Dlouho vydrží a když se pořádně štětcem rozetře tak nelepí :)
A nakonec nejsem zklamaná :)


Žádné komentáře:

Okomentovat